نرم افزار Geovia MineSched 2023 منتشر شد

Telegram-logo
Instagram-logo
نرم افزار Geovia Whittle v4.7.4 منتشر شد

نرم افزار Geovia Whittle v4.7.4 منتشر شد در راستای تلاش‌های شرکت Geovia برای ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به موقع به اعضایی که دارای پشتیبانی تعمیر و

Baner-MineJobs
نرم افزار Geovia MineSched 2023 منتشر شد
5/5 - (1 امتیاز)

https://www.mining-eng.ir/?p=16239

فهرست مطالب

نرم افزار Geovia MineSched 2023 منتشر شد

در راستای تلاش‌های شرکت Geovia برای ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به موقع به اعضایی که دارای پشتیبانی تعمیر و نگهداری هستند، ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم نسخه جدید نرم افزار Geovia MineSched 2023 منتشر شد.

نسخه GEOVIA MineSched 2023 پیشرفت‌هایی را در فرآیند زمان‌بندی حمل‌ونقل فراهم می‌کند و همچنین راهی برای ایجاد پیوندهایی به یک منابع داده برای کمک به ایجاد طرح‌های معدنی (برنامه‌ریزی تولید در معادن) تاکتیکی ارائه می‌دهد. چندین پیشرفت کلی نیز از طریق تلاش‌های مداوم برای تکمیل عملکردهای موجود در دسترس قرار گرفته است.

ویدیوی زیر توسط @Hamish SINCLAIR-ROSS، مدیر ارشد پورتفولیوی GEOVIA تهیه شده است که شما را با نکات برجسته این نسخه جدید آشنا می‌کند.

 

در ادامه نیز می‌خواهیم با هم نگاهی به موارد جدید در GEOVIA MineSched 2023 بیندازیم پس با ما همراه باشید.

 

نرم افزار Geovia MineSched 2023 منتشر شد

 

ویژگی‌های جدید در GEOVIA MINESCHED 2023

تغییر شرایط Haul Road

در MineSched 2023، اکنون می‌توان مقادیر مقاومت غلتشی متفاوتی را برای هر جاده حمل و نقل اعمال کرد. ضریب مقاومت غلتشی یک متغیر کلیدی در فرآیند مرتبط ساختن سرعت کامیون کامل یا خالی به هر بخش جاده است. علاوه بر این، قوانین تنظیم شده را می‌توان به صورت فصلی اعمال کرد، که باعث می‌شود قوانین وضعیت جاده در هر سال برنامه‌ریزی اعمال شود.

سپس می‌توان این نوع جاده‌ها را در تمام جاده‌های پله‌ای یا حمل و نقل اعمال کرد تا اطمینان حاصل شود که سرعت کامیون‌های پر و خالی دقیقاً وضعیت جاده‌ها را محاسبه می‌کنند. فرآیند حمل و نقل بخش بزرگی از هزینه‌های عملیاتی را به خود اختصاص می دهد، بنابراین برنامه‌ریزی دقیق حمل و نقل منجر به بهبود استفاده از منابع و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

 

تعریف مسیر HVAULAGE خودکار

برای معادن سطحی بزرگ، فرآیند تعریف هر مسیر حمل و نقل در MineSched می‌تواند زمان‌بر باشد و سبب خطا شود. برای رسیدگی به این موضوع، یک آیتم جدید برای خودکارسازی انتخاب مسیرهای حمل و نقل ایجاد شده است.

نرم افزار Geovia MineSched 2023 منتشر شد

هنگامی که یک طرح حمل‌ونقل جدید وارد می‌شود، یا طرح موجود ویرایش می‌شود، تمام نقاط تقاطع بین جاده‌ها برای ایجاد مجموعه‌ای از گره‌ها شناسایی می‌شوند. اگر جاده‌ها تلاقی نداشته باشند، ابزار شعاع جستجوی حمل و نقل اجازه می‌دهد تا قوانین مجاورتی برای ایجاد گره‌های مناسب ایجاد شود.

 

نرم افزار Geovia MineSched 2023 منتشر شد

 

تب مسیرهای حمل و نقل اکنون گزینه جدیدی برای تعریف مسیرهای خودکار دارد. برای هر مسیر حرکت مواد که تعریف شده است، فقط جاده مقصد و کامیون باید تعریف شود تا فرآیند حمل و نقل با موفقیت راه‌اندازی شود. در طول فرآیند برنامه‌ریزی حمل و نقل، هر بلوک از طریق شبکه گره‌ای حرکت می‌کند و کمترین مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب می‌کند. این قابلیت جدید باعث صرفه‌جویی در زمان برنامه‌ریزی معدن می‌شود و تضمین می‌کند که کامیون‌ها کوتاه‌ترین مسافت را برای رسیدن به مقصد طی می‌کنند.

نرم افزار Geovia MineSched 2023 منتشر شد

 

نرم افزار Geovia MineSched 2023 منتشر شد

 

ایجاد ارتباط با پایگاه های داده خارجی

بخش کلیدی برنامه‌ریزی موفقیت‌آمیز معدن، اطمینان از به روز بودن و صحیح بودن داده‌های ورودی است. به دلیل اینکه داده‌های کلیدی اغلب توسط تیم‌های مختلف مدیریت می‌شوند، این یک چالش کلیدی در فعالیت سایت‌های معدن است. برای کمک به برنامه‌ریزان برای دسترسی به یک منبع واحد درست، امکان اتصال به طیف وسیعی از پایگاه‌های داده پیاده‌سازی شده است. ارتباط می‌تواند به یک فایل CSV یا به پایگاه داده از طریق ODBC ایجاد شود.

 

هنگامی که فیلدهای پایگاه داده با موفقیت تهیه شدند، یک تابع تازه‌سازی، محتویات جدول پایگاه داده را به لیست انتخابی MineSched منتقل می‌کند. اتصالات پایگاه داده را می‌توان برای لیست‌های MineSched زیر ایجاد کرد:

نرم افزار Geovia MineSched 2023 منتشر شد

  • منابع تولید و فعالیت‌های جانبی
  • ظرفیت و نرخ تولید
  • ظرفیت و نرخ فعالیت‌های جانبی
  • تقویم

 

برای مشاهده لیست کامل پیشرفت‌ها در MineSched 2023، لطفاً فایل یادداشت‌های انتشار را از اینجا دانلود و مطالعه نمایید.

 

اطلاعات بیشتر:

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه‌حل‌ها و خدمات GEOVIA، لطفا با ما در تماس باشید.

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزارهای GEOVIA تنها با یک کلیک فاصله دارد. همچنین با پیوستن به اعضای کانال تلگرام و آپارت ما از کارشناسان و کاربران متخصص معدن بیاموزید و مستقیماً با آنها در تعامل باشید. همچنین دارای یک گروه ویژه و گروه عمومی نیز هستیم که در آن می‌توانید سوالات خود را بپرسید، به مقالات فنی منحصر به فرد و آخرین اطلاعات انتشار محصول دسترسی داشته باشید، نکات و ترفندها را بیاموزید و از رویدادهای آینده، وبینارهای آموزشی و موارد دیگر مطلع شوید.

logo

تلاش ما در اینجا این است با زبانی ساده شما را با حوزه معدنکاری و زمین‌شناسی، مراحل و آینده این حوزه آشنا کنیم، چرا که معدن مادر صنعت و اولین مرحله زنجیره تامین در تمامی صنایع است.

جدیدترین مطالب رو در ایمیل خود دریافت کنید

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

فرم گزارش

خواهشمند است، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.

راهنمای دانلود

  • اگر نرم‌افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.
  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل‌ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده‌اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم‌افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش‌ها می‌بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.mining-eng.ir می‌باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می‌بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.