نگاهی بر نرم افزار Geovia Whittle 2022

Telegram-logo
Instagram-logo
منتظر نسخه Studio RM 1.7 باشید

کاربران Studio RM از انتشار نسخه 1.7 در نیمه دوم سال 2020 خوشحال خواهند شد. در متن زیر پیش نمایش برخی از ویژگی‌های جدید جالبی

Baner-MineJobs
نگاهی بر نرم افزار Geovia Whittle 2022
5/5 - (1 امتیاز)

https://www.mining-eng.ir/?p=16250

فهرست مطالب

نگاهی بر نرم افزار Geovia Whittle 2022

قابل اعتمادترین نرم افزار برنامه‌ریزی استراتژیک معدن در جهان

در راستای تلاش‌های شرکت Geovia برای ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به موقع به اعضایی که دارای پشتیبانی تعمیر و نگهداری هستند، ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم نسخه جدید نرم افزار Geovia Whittle 2022 منتشر شد.

نسخه GEOVIA Whittle 2022 شامل مشکلات رفع شده برای تولید مجموعه شیب، تجزیه و تحلیل سناریو، بهینه‌سازی همزمان، مدل بلوکی و فایل‌های نتایج، وارکردن داده، صدور مجوز، و صدور داده است.

 

در ادامه بیایید با هم نگاهی به موارد جدید در GEOVIA Whittle 2022 بیندازیم پس با ما همراه باشید.

 

نگاهی بر نرم افزار Geovia Whittle 2022

 

نرم‌افزار

GEOVIA Whittle 2022 یک سیستم جدید را معرفی می‌کند که شامل یک سرور مجوز بسیار در دسترس و همچنین بهبودهای مختلف در قابلیت‌های Roles آن است، مانند ارتقاء رابط کاربری به جاوا 64 بیتی که امکان پشتیبانی از مدل‌های بلوکِی بزرگ را فراهم می‌کند.

 

صدور مجوز

سرور صدور مجوز Dassault Systèmes (DSLS)

DSLS یک سیستم مجوز کاملاً جدید است که اکنون برای کاربرانی که از Whittle استفاده می‌کنند، در دسترس است. سه مکانیسم اصلی وجود دارد که در آن کاربر اکنون می‌تواند مجوز Whittle را دریافت کند:

  • یک سیستم قفل نرم – هیچ دانگل فیزیکی یا نگهبان مورد نیاز نیست
  • یک سیستم شبکه – انعطاف‌پذیری بیشتر با مدیریت مجوز
  • یک سیستم مدیریت شده – سرور مجوز توسط Dassault Systèmes در شبکه ما مدیریت می‌شود. برخی از مزایای استفاده از سیستم جدید به شرح زیر است:

عمومی

  • کاربران می‌توانند سریع‌تر راه‌اندازی کنند – نیازی به منتظر ماندن برای ارسال دانگل نیست
  • بدون مشکل از کار افتادن به دلیل گم شدن یا آسیب دیدن دانگل
  • به راحتی مجوزها را انتخاب کنید، از لیست مجوزهای موجود انتخاب کنید،
  • شبکه – انعطاف پذیری بیشتر با مدیریت مجوز/ توانایی آفلاین کردن مجوزها تا 30 روز

 

DSLS مدیریت شده

یک سرور مجوز بسیار در دسترس که توسط Dassault Systèmes مدیریت می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا کلید مجوز خود را دریافت کنند.

  • کاهش هزینه‌های سرمایه‌ای به دلیل عدم نیاز به خرید سخت افزار اضافی برای اجرای سرور مجوز،
  • کاهش هزینه‌های عملیاتی به دلیل مدیریت سرویس توسط Dassault Systèmes،
  • افزایش انعطاف پذیری برای دسترسی به مجوز:
  • سازمان‌های کوچکی که به انعطاف پذیری مجوز سرور نیاز دارند، اما شبکه‌های شرکتی برای میزبانی/مدیریت آن ندارند. یعنی نیازی به شبکه مدیریت شده با دسترسی VPN نیست.
  • کار از خانه (WFH) – با تغییر شرکت‌ها از WFH موقت به WFH فراگیرتر – DSLS مدیریت شده استفاده بهتر از مجوز و انتساب انعطاف پذیر را در بین اعضای تیم امکان پذیر می‌کند.
  • اجازه می‌دهد تا مجوز آفلاین (خروج/ورود) برای دوره‌های حداکثر 30 روز قابل تمدید.
  • DSLS با Roles جدید منتشر شده در Whittle در دسترس است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دسترسی به DSLS و انتقال مجوزهای موجود خود به نقش‌های جدید با استفاده از DSLS، با نماینده GEOVIA محلی خود تماس بگیرید.

 

پیشرفت‌های موجود در همه بخش‌های Whittle

رابط کاربری Whittle به جاوا 64 بیتی ارتقا یافته است. این پیشرفت‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا مدل‌های بلوکی بسیار بزرگ‌تری را در Whittle نمایش دهند و اعتبار ورودی‌ها و بررسی نتایج را بهبود ببخشند. علاوه بر این، Whittle اکنون از وارد کردن پیت‌های بزرگتر به DXF پشتیبانی می کند. همراه با این پیشرفت‌های حافظه، مشکلات عملکرد هنگام کار با مدل‌های بلوکی بزرگ در گره محاسبه ارزش بلوک حل شده است که منجر به صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان اجرای گزارش‌ها برای همه بلوک‌ها می‌شود.

 

نگاهی بر نرم افزار Geovia Whittle 2022

 

برای اطلاعات دقیق‌تر با جزئیات تغییر یافته با ادامه مطلب همراه ما باشید.

تولیددسته شیب

حذف مقادیر از فیلد شیب هنگام ویرایش یک شیب، اکنون می‌توانید با موفقیت مقادیر را از فیلد شیب تب Profiles حذف کنید.

 

تحلیل سناریو

Milawa Schedule با حداکثر پله تعریف شده مطابقت دارد در تب Analyze، اگر ذخیره بافر را فعال کنید، Milawa اکنون زمانبندی‌های صحیحی را تولید می‌کند که با محدودیتی که شما به عنوان max bench تعریف کرده‌اید مطابقت دارد.

 

بهینه‌سازی همزمان

SIMO هنگام استفاده از مقادیر حداقل/حداکثر، برنامه‌ریزی‌ها و گزارش‌های صحیحی را تولید می‌کند

با استفاده از SIMO، اگر درجه حداقل یا حداکثر را مشخص کنید، یا اگر یک برش افزایش یافته را مشخص کنید، برنامه‌ها و گزارش‌ها دارای داده‌هایی هستند که با خلاصه‌های  SIMO درSIMO node و SIMO Reporting nodeهمخوانی دارد.

معدن‌های غیرفعال در گزارش‌های SIMO منعکس می‌شوند

معدن‌هایی که غیرفعال کردید اکنون با موفقیت توسط SIMO هنگام تولید گزارش‌های چندمعدن نادیده گرفته می‌شوند.

 

منطقه دیگر

پوشه‌های پروژه‌های جدید فقط پس از کلیک کردن بر روی OK ایجاد می‌شوند وقتی پروژه‌ها را ایجاد می‌کنید، پوشه‌ها تنها پس از کلیک روی OK ایجاد می‌شوند. اگر در طول فرآیند ایجاد، فهرستی از فهرست موجود را جستجو کنید، دایرکتوری موجود بعدی باز می‌شود.

 

فایل‌های مدل بلوکی و نتایج

Merging Model یا Merging Pitshells را با موفقیت اجرا کنید

در منوی Tools، اکنون می توانید Merge Pitshells یا Merging Models را با موفقیت اجرا کنید، زمانی که دو فایل نتیجه دارای کدهای مختلف از نوع سنگ هستند.

اطلاعات صحیح در سربرگ گزارش‌های زمان بندی

در تب Definition یک نمودار، اگر Total BCM Mined یا Rock Code Mined را انتخاب کنید، هدر گزارش‌های زمان‌بندی که برای BCM ایجاد می‌کنید اطلاعات صحیح را نشان می‌دهد.

 

وارد کردن داده

برنامه‌هایی را اجرا کنید که حاوی بیش از 99 فرآیند هستند

اکنون می‌توانید برنامه‌هایی را اجرا کنید که حاوی بیش از 99 فرآیند هستند.

 

صدور مجوز

Add SIMO node را انتخاب کنید

در منوی سناریو، اکنون می‌توانید Add SIMO node با مجوز DSLS را انتخاب کنید.

 

صدور داده

بدون برش برای مدل‌های با ابعاد X بیشتر از 2147 بلوک

اکنون، وقتی خروجی‌های پیت‌ها را برای مدل‌هایی با ابعاد X بیشتر از 2147 بلوک نمایش داده و محاسبه می‌کنید، هیچ برشی وجود ندارد. تعداد کل بلوک‌ها هنوز به 2 میلیارد بلوک محدود است.

 

اطلاعات بیشتر:

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه‌حل‌ها و خدمات GEOVIA، لطفا با ما در تماس باشید.

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزارهای GEOVIA تنها با یک کلیک فاصله دارد. همچنین با پیوستن به اعضای کانال تلگرام و آپارت ما از کارشناسان و کاربران متخصص معدن بیاموزید و مستقیماً با آنها در تعامل باشید. همچنین دارای یک گروه ویژه و گروه عمومی نیز هستیم که در آن می‌توانید سوالات خود را بپرسید، به مقالات فنی منحصر به فرد و آخرین اطلاعات انتشار محصول دسترسی داشته باشید، نکات و ترفندها را بیاموزید و از رویدادهای آینده، وبینارهای آموزشی و موارد دیگر مطلع شوید.

logo

تلاش ما در اینجا این است با زبانی ساده شما را با حوزه معدنکاری و زمین‌شناسی، مراحل و آینده این حوزه آشنا کنیم، چرا که معدن مادر صنعت و اولین مرحله زنجیره تامین در تمامی صنایع است.

جدیدترین مطالب رو در ایمیل خود دریافت کنید

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

فرم گزارش

خواهشمند است، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.

راهنمای دانلود

  • اگر نرم‌افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.
  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل‌ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده‌اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم‌افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش‌ها می‌بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.mining-eng.ir می‌باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می‌بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.