نرم افزار Geovia Surpac 2023 منتشر شد

نرم افزار Geovia Surpac 2023 منتشر شد
5/5 - (1 امتیاز)

https://www.mining-eng.ir/?p=16223

فهرست مطالب

نرم افزار Geovia Surpac 2023 منتشر شد

در راستای تلاش‌های شرکت Geovia برای ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به موقع به اعضایی که دارای پشتیبانی تعمیر و نگهداری هستند، ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم نسخه جدید نرم افزار Geovia Surpac 2023 منتشر شد. نسخه GEOVIA Surpac 2023 بر بهبود عملکردهای موجود و رفع مشکلاتی در نسخه‌های قبلی وجود داشت متمرکز شده است. قابلیت‌های جدیدی به نقش‌های GEOVIA Sectional Geology Modeler، GEOVIA Block Modeler و GEOVIA Mine Contributor اضافه شده است.  همچنین پیشرفت‌های کلی دیگر از طریق تلاش‌های مداوم برای تکمیل عملکردهای موجود نیز وجود دارد.

ویدیوی زیر توسط @Claver GNAMIEN، مدیر ارشد پورتفولیوی GEOVIA تهیه شده است که شما را با نکات برجسته این نسخه جدید آشنا می‌کند.

[aparat id=’KJZxT’]

 

در ادامه نیز می‌خواهیم با هم نگاهی به موارد جدید در Geovia Surpac 2023 بیندازیم پس با ما همراه باشید.

 

نرم افزار Geovia Surpac 2023 منتشر شد

 

 

مدل‌ساز زمین‌شناسی مقطعی GEOVIA (JGM)

پشتیبانی از چندین پایگاه داده

در Surpac 2023، برای بهبود بهره‌وری و سهولت در تفسیر داده‌ها، پیشرفت‌هایی برای پشتیبانی از پایگاه‌های اطلاعاتی متعدد ایجاد شده است. توابع زیر نیز از ویژگی جدید پشتیبانی می‌کنند: «خلاصه پایگاه داده»، «طرح‌های استخراجی گرافیک برای نمودار»، «بخش‌های استخراجی گرافیک برای نمودار»، «طراحی گرافیکی چال حفاری».

 

انواع محدودیت پایگاه داده حفاری جدید

برای بهبود تجربه کاربر، گزینه‌های زیادی برای انتخاب پایگاه داده حفاری‌های زمین‌شناسی به صورت فضایی اضافه شده است. محدودیت‌ها و ترکیب‌های جدید را می‌توان در فرم «تعریف محدودیت‌های جست و جو» به‌صورت زیر اعمال کرد:

    • استفاده از نوع محدودیت جدید 3DM
    • با استفاده از نوع محدودیت جدید DTM
    • با استفاده از نوع محدودیت جدید STRING
    • با استفاده از نوع محدودیت جدید TABLE

 

نرم افزار Geovia Surpac 2023 منتشر شد

 

بخش مشارکت متخصصین معدن (JMC)

برچسب‌های فیلد توضیحات با نام SDM

امکان افزودن برچسب‌های فیلد توضیحات در طول وارد کردن و گرفتن خروجی از توابع انتخابی. توابع جدیدی برای ویرایش برچسب‌های فیلد توضیحات در رشته‌ها اضافه شده است. فایل SDM اکنون می‌تواند برچسب‌های Dfield را به جای شماره فهرست D1-D100 حفظ و گزارش کند.

 

نرم افزار Geovia Surpac 2023 منتشر شد

 

مدیریت کامل در همه نقش‌های پایه (JMC, JGM AND JBM)

بهبود 3DEXPERIENCE Collaboration

3DEXPERIENCE Collaboration بهبود یافته که ارتباط بین Surpac و پلتفرم 3DEXPERIENCE را ساده می‌کند، زمان را کاهش می‌دهد و فرآیند را ساده می‌کند. ویژگی اصلی یکپارچه سازی ساختار محصول از طریق پنل تعبیه شده خدمات مدیریت چرخه عمر محصول (PLM) در Surpac است. این کار به یک مجوز Surpac نیاز دارد. برای لیست کامل بهبودهای Surpac 2023، لطفاً به یادداشت‌های منتشرشده مراجعه کنید.

 

مدل‌ساز بلوک (JBM)

تخمین مدل بلوکی با فایل sdm به عنوان ورودی

در Surpac 2023، برای بهبود تجربه کاربر، برای فایل sdm. به عنوان ورودی، برچسب‌های فیلد توضیحات کامل به جای فیلدهای d (d1-d100) در لیست “Desc Labels” قابل مشاهده است (دکمه بارگذاری را کلیک کنید). این ابزار اکنون هنگام استفاده از توابع زیر وجود دارد:

    • BM FILL نزدیکترین همسایگی
    • BM FILL ok
    • BM FILL SK
    • BM ASSIGN FROM STRING.

 

نرم افزار Geovia Surpac 2023 منتشر شد نرم افزار Geovia Surpac 2023 منتشر شد

 

 

افزایش کیفیت و عملکرد بهینه‌سازی پیت معدن

 

[aparat id=’sMct4′]

 

برای اطلاع از تمامی جزئیات تغییر یافته نیز می‌توانید این فایل را دانلود و مطالعه نمایید.

 

اطلاعات بیشتر:

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه‌حل‌ها و خدمات GEOVIA، لطفا با ما در تماس باشید.

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزارهای GEOVIA تنها با یک کلیک فاصله دارد. همچنین با پیوستن به اعضای کانال تلگرام و آپارت ما از کارشناسان و کاربران متخصص معدن بیاموزید و مستقیماً با آنها در تعامل باشید. همچنین دارای یک گروه ویژه و گروه عمومی نیز هستیم که در آن می‌توانید سوالات خود را بپرسید، به مقالات فنی منحصر به فرد و آخرین اطلاعات انتشار محصول دسترسی داشته باشید، نکات و ترفندها را بیاموزید و از رویدادهای آینده، وبینارهای آموزشی و موارد دیگر مطلع شوید.

logo

تلاش ما در اینجا این است با زبانی ساده شما را با حوزه معدنکاری و زمین‌شناسی، مراحل و آینده این حوزه آشنا کنیم، چرا که معدن مادر صنعت و اولین مرحله زنجیره تامین در تمامی صنایع است.

جدیدترین مطالب رو در ایمیل خود دریافت کنید

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین
حسین
10 شهریور 1402 11:16

سلام. ممنون از سایت خوبتون. آیا نرم افزار micromine ورژن های جدیدش به غیر از همون ورژن 11، در ایران جایی هست که ارائه بده؟ منظور خوده نرم افزار هستش

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا

فرم گزارش

خواهشمند است، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.

راهنمای دانلود

  • اگر نرم‌افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.
  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل‌ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده‌اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم‌افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش‌ها می‌بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.mining-eng.ir می‌باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می‌بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.