انتشار نرم افزار Geovia Surpac 2024 REFRESH 1

Telegram-logo
Instagram-logo
Baner-MineJobs
انتشار نرم افزار Geovia Surpac 2024 REFRESH 1
5/5 - (1 امتیاز)

https://www.mining-eng.ir/?p=17625

فهرست مطالب

انتشار نرم افزار Geovia Surpac 2024 REFRESH 1

 

کمی‌سازی، ارزیابی و بهینه‌سازی کانسار

محبوب ترین نرم افزار زمین شناسی و برنامه ریزی معدن در جهان – زمین شناسی یکپارچه، مدل سازی منابع، برنامه ریزی معدن و تولید

نرم افزار GEOVIA Surpac پرکاربردترین سیستم نرم‌افزاری در نوع خود در جهان است که از عملیات استخراج معادن روباز و زیرزمینی و پروژه‌های اکتشافی در بیش از 120 کشور جهان پشتیبانی می‌کند. Surpac متخصصان معدن را قادر می‌سازد تا ذخایر معدنی را به صورت کمی و کیفی ارزیابی کنند و برای استخراج کارآمد ذخیره برنامه‌ریزی کنند. این نرم‌افزار برای مدیریت پیشرفته داده‌های حفاری، انجام تحلیل‌های آماری و ژئواستاتیکی دقیق و توسعه جامع مدل منبع، طراحی معدن و برنامه‌ریزی عملیات معادن روباز یا زیرزمینی کاربرد دارد.

با استفاده از Surpac، زمین‌شناسان می‌توانند ویژگی‌های فیزیکی یک ذخیره معدنی را حتی با اطلاعات محدود کمی‌سازی و ارزیابی کنند. مهندسان می‌توانند طراحی‌ها و برنامه‌ریزی معادن را که حداکثر بازیابی ماده معدنی را با رعایت محدودیت‌های پروژه ممکن می‌سازد، تجسم کنند. تیم‌های تولید معدن می‌توانند مقادیر وسیعی از داده‌ها را یکپارچه کنند تا بهترین روش استخراج ذخایر را تعیین کنند.

اگر به اطلاعات بیشتری در مورد این نرم افزار نیاز دارید به صفحه رسمی آن در سایت ما مراجعه نمایید.

 

 

قابلیت‌های جدید در نرم افزار Geovia Surpac 2024

 

 

نسخه جدید Geovia Surpac 2024 بر معرفی نقش‌های تخریب (Caving)، ارتقای قابلیت‌های موجود و رفع مشکلات نسخه‌های قبلی تأکید داشته است. نقش‌های جدید عبارتند از نظام مدیریت تخریب [Caving Management System]، مدیر برنامه‌ریزی تخریب Geovia [Cave Planning Manager]، ردیاب تخریب Geovia و تنظیم‌کننده برنامه‌‌ زمان‌بندی تخریب Geovia [Cave Scheduler]. قابلیت‌های جدیدی به Geovia Sectional Geology Modeler، Geovia Mine Contributor و Geovia Block Modeler افزوده شده‌اند. ارتقاهای عمومی زیاد دیگری نیز با تلاش‌های مداوم برای بهبود قابلیت‌های موجود در دسترس قرار گرفته است.

 

نقش‌های جدید تخریب در Geovia Surpac

منوی تخریب جدید حاوی منوهای فرعی برای روش‌های استخراجی تخریب بلوکی و تخریب در طبقات فرعی است. نقش‌های جدید تخریب در بخش زیر ذکر شده‌اند.

 

سیستم مدیریت تخریب Geovia

نقش سیستم مدیریت تخریب Geovia شامل قابلیت‌هایی برای پشتیبانی از گردش‌ کارهای تخریب در طبقات‌فرعی و تخریب بلوکی در منوی زیر می‌شود:

Caving > Midterm Planning > Undercut Tools

 

مدیریت برنامه‌ریزی تخریب Geovia

نقش GEOVIA Cave management system شامل ابزارهای برنامه‌ریزی بلندمدت برای تخریب در طبقات‌فرعی و تخریب بلوکی می‌شود. این قابلیت امکان برنامه‌ریزی بلندمدت و میان‌مدت، عملیات تخریب را فراهم می‌کند که شامل تحلیل جزئیات هر نقطه ترسیم، تحلیل مدل گردش و درجه‌بندی می‌شود.

 

ردیاب تخریب Geovia

نقش GEOVIA Cave Footprint Finder این امکان را برای برنامه‌ریزان معدن فراهم می‌کند که قبل از تعیین اثر دقیق‌تر با نقاط ترسیم آشکار، ارزیابی سریع و مؤثری درباره آثار مختلف در ارتفاع‌های مختلف بلوک و عملیات‌های تخریب در طبقات فرعی انجام دهند. می‌توان از منوی جدید Caving در دستور FootPrint Finder به این ردیاب دسترسی پیدا کرد.

 

برنامه‌ریزی تخریب Geovia

نقش Cave Scheduler جدید شامل قابلیت‌ها و ابزارهایی برای پشتیبانی از برنامه‌ زمان‌بندی اطلاعات تخریب در طبقات فرعی و تخریب بلوکی می‌شود. منوی تخریب  شامل قابلیت‌هایی برای Short Interval Control و Sample trend estimation by LSQ می‌شود.

 

مدل‌سازی زمین‌شناسی با استفاده از مقاطع Geovia

کارکردهای طراحی گمانه Single و Multiple

در نسخه Geovia Surpac 2024، به‌منظور ارتقای تجربه کاربری و تسهیل ایجاد کمپین گمانه‌های حفاری، قابلیت‌های جدیدی برای ساخت و برنامه‌ریزی گمانه حفاری [Drillhole] افزوده شده‌اند. این قابلیت‌ها به کاربر امکان می‌دهند تا چال‌ها را به روش‌های زیر تعریف کنند:

  • ‌ایجاد یک گمانه حفاری با تعریف مختصات دهانه و انتهای گمانه
  • ایجاد یک گمانه حفاری با فواصل عمقی متعدد
  • ایجاد چندین گمانه موازی
  • ایجاد الگوهای حفاری گمانه مخروطی یا بادبزنی متعدد
  • گسترش گمانه‌ها در محل ورود یا خروج به یک جامد یا سطح
  • برش چال‌ها با سطح لایه یا بدنه کانسار
  • برش گمانه‌ها بالاتر یا پایین‌تر از یک ارتفاع مشخص
  • نام‌گذاری چندین گمانه حفاری
  • ذخیره گمانه‌ها به عنوان رشته‌ها
  • ذخیره گمانه‌ها در پایگاه داده

 

Geovia Surpac 2024 03

 

مشارکت‌کننده معدن Geovia

کارکردهای فایل GEOTIFF

نسخه جدید Geovia Surpac 2024 از فرمت فایل GEOTIFF برای تقویت یکپارچه‌سازی و برون‌یابی‌پذیری با فرمت‌های فایل طرف ثالث، پشتیبانی می‌کند. GEOTIFF استاندارد متاداده دامنه عمومی در فایل TIFF است.

 

Geovia Surpac 2024 04

ابزارهای جدید انتخاب گرافیکی

برای ارتقای تجربه کاربر هنگام کار گرافیکی، روش‌های انتخاب جدید افزوده شده‌اند:

  • ابزار انتخاب چندضلعی: چندضلعی را برای انتخاب موقتاً دیجیتالی می‌کند.
  • انتخاب با چندضلعی: انتخاب چندضلعی برای فیلترسازی
  • انتخاب با مشخصات: مشخصات انتخاب را تعیین کنید.

 

 

باز کردن دستورهای حجم سطح از 3DEXPERIENCE

می‌توان فایل‌های DTM (XCAD 3Dpart فقط) از پلتفرم 3DEXPERIENCE را برای دستورهای حجم سطح زیر ارزیابی کرد:

  • ‌برش و پرسازی بین DTMها
  • حجم خالص بین DTMها

 

مدل‌ساز بلوک GEOVIA

ارتقای کارکرد درصدهای جزئی BM

در نسخه جدید، قابلیت درصدهای جزئی BM از تماس انزوای شیء یکسان با انتخاب چک‌باکس Allow Touching Trisolations پشتیبانی می‌کند. این قابلیت تجربه کاربر را هنگام کار با انزواهای همپوشانی‌کننده متعدد ارتقا می‌دهد.

Geovia Surpac 2024 02

 

جزئیات بیشتر در نرم افزار Geovia Surpac 2024

ارتقاها

زمین‌شناسی

فراهم کردن امکان درصدهای جزئی (Partial Percentage) برای مدیریت تماس تریزولاسیون‌ها

اکنون، قابلیت درصدهای جزئی BM نیز با انتخاب چک‌باکس از تماس تریزولاسیون‌های شیء یکسان پشتیبانی می‌کند.

 

ساخت یک گمانه حفاری با تعریف مختصات دهانه و انتهای گمانه

اکنون می‌توانید با تعریف مختصات دهانه (Collar) و انتها (Toe) در فرم پارامترهای ایجاد گمانه، یک گمانه حفاری در گرافیک ایجاد کنید (به عنوان یک لایه گمانه در پنل لایه‌ها ظاهر می‌شود). برای دسترسی به فرم، از منوی Design > Drillhole Design > Create Drillhole استفاده کنید یا از تابع CREATE DRILLHOLE (CDHL) بهره ببرید.

 

ساخت یک گمانه حفاری با فواصل عمقی متعدد

اکنون می‌توانید با استفاده از گزینه “مقطع نقشه‌برداری” (Survey section) در فرم پارامترهای ایجاد گمانه، یک گمانه حفاری با فواصل عمقی متعدد ایجاد کنید. همچنین، یک لایه گمانه در پنل لایه‌ها ظاهر می‌شود زمانی که گزینه “Single” را در بخش ایجاد گمانه (Create Drillhoole) انتخاب کنید.

 

ساخت چندین گمانه موازی

اکنون، می‌توانید با انتخاب گزینه Multiple در قالب Create drillhole parameters، گمانه‌های موازی چندگانه بسازید. این گمانه‌ها به‌طور مساوی با فاصله‌ای که در گزینه distance وارد می‌کنید، از هم جدا می‌شوند و دهانه‌ها با زاویه آزیموتی که در فیلد آزیموت (Azimuth) وارد می‌کنید، هم‌راستا می‌شوند.

 

ساخت الگوهای حفاری گمانه مخروطی یا بادبزنی متعدد

اکنون می‌توانید در بخش Graphics، الگوهای چال‌زنی مخروطی یا بادبزنی را با استفاده از زاویه افزایشی افقی یا فاصله بین انتهای آنها ایجاد کنید. این عملیات را می‌توانید با استفاده از گزینه Cons/Fans در بخش مشخص کردن الگوی چال‌زنی، در فرم drillhole Pattern section انجام دهید.

 

گسترش گمانه‌ها در محل ورود یا خروج به یک سطح لایه یا بدنه کانسار

اکنون می‌توانید نقاط انتهایی گمانه‌ها را تا سطح لایه انتخاب‌شده یا تا ورود/خروج از بدنه کانسار امتداد دهید.

 

برش چال‌ها با سطح لایه یا بدنه کانسار

می‌توانید گمانه‌ها را در محل تقاطع آنها با سطح لایه یا بدنه کانسار برش دهید. در صورت تقاطع با بدنه کانسار، می‌توانید گمانه‌ها را در محل ورود به بدنه کانسار یا خروج از آن برش دهید.

 

برش گمانه‌ها بالاتر یا پایین‌تر از یک ارتفاع مشخص

می‌توانید با استفاده از گزینه Elevation گمانه‌ها را در بالاتر یا پایین‌تر ارتفاع خاصی برش دهید. قابلیت CREATE DRILLHOLES را اجرا کنید و روی قالب ساخت پارامترهای گمانه، Target را انتخاب و سپس روی Clip holes کلیک کنید.

 

نام‌گذاری چندین گمانه حفاری

اکنون می‌توانید چندین گمانه را با افزودن پیشوند، مقدار ابتدایی، افزایش، و پسوند در فرم ایجاد پارامترهای چال‌زنی نام‌گذاری کنید. برای دسترسی به فیلدهای مربوطه، روی Design کلیک کنید و سپس گزینه Multiple را انتخاب کنید.

 

ذخیره گمانه‌ها به عنوان رشته‌ها (strings)

اکنون می‌توانید رکوردهای نقشه‌برداری را در یک فایل رشته‌ای ذخیره کنید. اطلاعات نقشه‌برداری فایل SDM به عنوان متادیتا مانند HoleId، Dip، Azimuth، MaxHoleLength ذخیره می‌شود و در صورت فایل .str، این اطلاعات به صورت D1، D2، D3، D4 در نقطه آغاز هر بخش ذخیره می‌شود.

  • D1 برای Holed استفاده می‌شود
  • D2 برای Dip استفاده می‌شود
  • D3 برای Azimuth استفاده می‌شود
  • D4 براای MaxHoleLength استفاده می‌شود.

در صورت نقشه‌برداری تعدادی از گمانه‌‌ها، تمامی مقادیر Dip و Azimuth با استفاده از جداکننده “|” ذخیره می‌شوند.

 

ذخیره گمانه‌ها در پایگاه داده

اکنون می‌توانید گمانه‌های جدید ایجادشده (با استفاده از تابع CREATE DRILLHOLE) را با استفاده از تابع UPLOAD DRILLHOLES TO DATABASE (UDD) به یک پایگاه‌داده زمین‌شناسی بارگذاری کنید.

 

گزینه مقیاس‌بندی مجدد یا عدم مشاهده گرافیکی پس از ساخت گمانه‌ها

یک چک‌باکس جدید به فرم ساخت گمانه (create drill hole) افزوده شده است، با تیک زدن آن لایه گمانه دوباره مقیاس‌بندی می‌شود و در غیر این صورت نمی‌شود.

 

برش و امتداد گمانه‌ها با استفاده از گزینه شناسه triobject یا trisolation

اکنون می‌توانید برای برش و امتداد گمانه‌ها با استفاده از triangulation، گزینه شناسه triobject یا trisolation را انتخاب کنید.

 

ابزارها

استفاده از تابع جدید GEOTIFF IMPORT (GTI)

اکنون می‌توانید از تابع جدید GEOTIFF IMPORT (GTI) برای بارگذاری تصویر GeoTIFF در بخش Graphics استفاده کنید. برای بارگذای تصویر، موقعیت و ارتفاع پیشفرض تصویر را در فرم Import GeoTIFF وارد کنید. نرم‌افزار Surpac تصویر را بر روی سطحی که به صورت دینامیکی برای تصویر GeoTIFF خاص ایجاد می‌شود، نمایش می‌دهد. GEOTIFF IMPORT فقط از فایل‌های GeoTIFF تک صفحه‌ای پشتیبانی می‌کند.

 

مشاهده پیام هشدار برای داده‌های ذخیره‌نشده

زمانی که داده‌های ذخیره نشده‌ای در لایه جاری وجود دارد و شما به تعویض، ایجاد یا حذف صفحات می‌پردازید، یک پیام هشدار اکنون نمایش داده می‌شود. پیام هشدار تنها زمانی نمایش داده می‌شود که چک‌باکس نمایش هشدار ذخیره در هنگام تعویض صفحه یا مقطع را در تب Applications > Applications در فرم تنظیمات (Customize > Default preferences) انتخاب کرده باشید.

هنگامی که روی دکمه Yes برای پیام هشدار کلیک می‌کنید، فرم ذخیره فایل ظاهر می‌شود و می‌توانید داده‌های لایه فعال ذخیره نشده را ذخیره کنید. زمانی که گزینه “Don’t ask me again” را برای پیام هشدار انتخاب می‌کنید، پیام هشدار ذخیره لایه فعال برای دوره عملکرد صفحات فعال نمایش داده نمی‌شود و پس از اجرای عملکرد پایان صفحات دوباره تنظیم می‌شود.

 

مهندسی

مدیریت برنامه‌ریزی حفاری

این نقش جدید شامل ابزارهای برنامه‌ریزی بلندمدت برای حفاری تخریب بلوکی و تخریب در طبقات‌فرعی است که امکان برنامه‌ریزی بلندمدت و میان‌مدت یک عملیات حفاری را فراهم می‌کند، از جمله تحلیل دقیق برای هر نقطه برداشت، تحلیل مدل جریان و کالیبراسیون. منوی جدید حفاری شامل زیرمنوهای مربوط به عملکردهای حفاری تخریب بلوکی و تخریب در طبقات‌فرعی است.

 

پیدا کننده محدوده حفاری

این نقش جدید به برنامه‌ریزان امکان می‌دهد تا به سرعت و به‌طور مؤثر محدوده‌های مختلف در ارتفاعات مختلف عملیات حفاری تخریب بلوکی و تخریب در طبقات‌فرعی را ارزیابی کنند، پیش از تنظیم یک محدوده دقیق‌تر با نقاط برداشت مشخص. پیدا کننده محدوده از منوی جدید حفاری یا دستور FOOTPRINT FINDER قابل دسترسی است.

 

استفاده از ابزار انتخاب چندضلعی جدید (polygon selection)

اکنون می‌توانید از ابزار انتخاب چندضلعی جدیدی استفاده کنید که مشابه ابزار انتخاب جعبه‌ای (Box selection) در نوار ابزار است. می‌توانید از این ابزار برای انتخاب یک چندضلعی دیجیتالی (digitized polygon) استفاده کرده و سپس با کلیک راست بر روی داده‌ها و انتخاب یک گزینه از نوار ابزار، نقاط انتخاب شده را تغییر دهید.

 

سیستم مدیریت حفاری

نقش جدید سیستم مدیریت حفاری شامل توابعی برای پشتیبانی از جریان‌های کاری حفاری تخریب بلوکی و تخریب در طبقات‌فرعی در منوی برنامه‌ریزی میان‌مدت حفاری است. می‌توانید از تابع ابزارهای برش که با پنل انتقال پیاده‌سازی شده استفاده کنید.

 

نقش برنامه‌ریز حفاری

نقش جدید برنامه‌ریز حفاری شامل توابع و ابزارهایی برای پشتیبانی از برنامه‌ریزی اطلاعات حفاری تخریب بلوکی و تخریب در طبقات‌فرعی است. منوی برنامه‌ریز عملیات حفاری شامل توابعی برای کنترل بازه کوتاه و برآورد روند نمونه‌ها توسط LSQ است.

 

برنامه‌ها

دستورات حجم سطح باز از 3DEXPERIENCE

شما می‌توانید یک فایل DTM (فقط XCAD 3DPart) را از پلتفرم 3DEXPERIENCE برای دستورات حجم سطوح زیر باز کنید:

  • برش و پر کردن بین DTMها
  • حجم خالص بین DTMها

 

مستندات

استفاده از توابع جدید در باکس انتخاب گزینه انتخاب نقاط (points selection)

شما می‌توانید از توابع جدید در حالت انتخاب نقاط با جعبه استفاده کنید. این توابع عملیات‌های تک انتخاب هستند. توابع عبارتند از:

  • SELECT BY POLYGON (SBP): انتخاب همه نقاط درون یک بخش بسته موجود.
  • SELECT BY DESCRIPTION: نمایش یک فرم برای تعریف فیلد توضیحات. سپس می‌توانید نقطه‌ای را انتخاب کنید که همه نقاط با مقدار توضیحات مطابقت داشته باشند.

 

مشکلات رفع‌شده

زمین‌شناسی

  • محدودیت کاراکترهای نام جدول پایگاه‌داده: نام‌های جدول پایگاه‌داده اکنون حداقل محدودیت 11 کاراکتر و حداکثر محدودیت 18 کاراکتر دارند.
  • تنظیم حد بالا و پایین برای فیلد نوع واقعی: اکنون می‌توانید هنگام وارد کردن یک فیلد نوع واقعی جدید در یک جدول جدید در پایگاه‌داده چال‌زنی، حد بالا و پایین را تنظیم کنید.
  • شناسایی چال‌زنی مختصات را تا 3 رقم اعشار نمایش می‌دهد.
  • فرم نوشتن کامپوزیت به پایگاه‌داده اکنون انواع داده‌های جدید را می‌پذیرد.
  • پیام هشدار در صورتی که پایگاه‌داده کلید اصلی نداشته باشد نمایش داده می‌شود.
  • عملکرد BM PARTIAL PERCENTAGES حتی زمانی که نام فایل شامل مقدار شناسه نیست کار می‌کند.
  • DB MAPPER اکنون حتی اگر پوشه به عنوان دایرکتوری فعلی تنظیم نشده باشد، پایگاه‌داده را نقشه‌برداری می‌کند.
  • مشکلات اعتبارسنجی در بدنه کانسار به دلیل وجود مثلث‌های باریک که توسط برخی از نرم‌افزارهای شخص ثالث صادر شده‌اند، رفع شده است.
  • ایجاد گمانه‌ها و استفاده از نقشه‌برداری چندگانه اکنون بدون پیام هشدار انجام می‌شود.
  • پایگاه‌داده حتی زمانی که یک پایگاه‌داده دیگر متصل است، با موفقیت ایجاد می‌شود.
  • مدل بلوکی محدود اکنون از انواع فایل .sdm پشتیبانی می‌کند.
  • اعمال ویژگی‌ها فقط برای مدل بلوکی فعال.
  • پیام هشدار برای داده‌های خاص با تفاوت‌های بزرگ مختصات XYZ اکنون نمایش داده می‌شود.
  • سبک‌ها به درستی به گمانه‌ها اعمال می‌شوند.
  • فایل اصلی در فرم ذخیره فایل به درستی برجسته می‌شود.
  • عملکرد CLASSIFY SDM اکنون برای هر دو نسخه (1 و 2) فایل‌های .sdm کار می‌کند.
  • پشتیبانی از تصاویر FIT_INT16 هنگام بارگذاری فایل‌های GEOTIFF.
  • نصب جاوا: نصب‌کننده Surpac اکنون JDK 17.0.7+7 را نصب می‌کند.

 

مهندسی

فیلدهای نام فایل DTM، شیء (Object)، و Trisolation فقط زمانی در دسترس هستند که روش طراحی “گسترش خودکار (Auto expand) توسط ارتفاع” یا “گسترش خودکار توسط ارتفاع سطح” را انتخاب کنید.

 

 

قابلیت‌های جدید در آخرین نسخه نرم افزار Geovia Surpac 2024 REFRESH 1

انتشار Geovia Surpac 2024 Refresh 1 بر روی بهبود عملکردهای موجود و رفع مشکلات نسخه‌های قبلی تمرکز داشته است. قابلیت‌های جدیدی به Geovia Stope Optimizer، Geovia Sectional Geology Modeler، Geovia Cave Scheduler و نقش‌های Geovia Mine Contributor اضافه شده است. همچنین بسیاری از بهبودهای عمومی دیگر از طریق تلاش‌های مستمر برای بهینه‌سازی ویژگی‌های موجود انجام شده است.

 

بهینه‌سازی کارگاه Geovia

استفاده از گزینه polytubeSection definition برای ساخت polytube

در نسخه جدید Surpac 2024 Refresh 1، برای ارتقای تجربه کاربری ابزار بهینه‌سازی stope shape optimization، کاربر می‌تواند گزینه جدید Section definition polytube در گزینه Segmentation option را برای نمایش بخش‌های تولید چندتیوبی انتخاب کند.

Geovia Surpac 2024 07

 

مدل‌ساز زمین‌شناسی مقطعی Geovia

تعداد حروف برای نامگذاری جدول افزایش یافته است

برای نامگذاری معنادارتر جدول‌ها در پایگاه‌داده زمین‌شناختی، در نسخه جدید نام جدول از تعداد حروف تا 50 حرف پشتیبانی می‌کند. این ارتقا در همه قالب‌های اسم زمینه [field name] و اسم جدول انجام شده است.

Geovia Surpac 2024 05

 

برنامه‌ریزی تخریب Geovia

ابزارهای Undercut

برای تکمیل نقش Geovia Cave Scheduler در Surpac، زیرمنوی ابزارهای زیربرش (Undercut Tools) گسترش یافته و قابلیت‌های جدیدی را ارائه می‌دهد:

  • ابزارهای انتقال (انتقال داده‌ها و اطلاعات بین بخش‌های مختلف)
  • تولید اسامی قیف استخراج (1) (ایجاد و تخصیص نام‌های خاص به قیف‌های استخراج)
  • تطبیق چال‌ها با نقاط تخلیه (تطبیق دقیق چال‌های انفجاری با نقاط تخلیه برای بهینه‌سازی استخراج)
  • ارسال لینک‌های خطی به لینک‌های شیت Excel (انتقال لینک‌های خطی به یک برگه اکسل برای تحلیل و گزارش‌دهی بهتر)
  • برنامه‌‌ریزی بازکردن نقاط تخلیه (بهینه‌سازی زمان‌بندی بازکردن نقاط تخلیه برای افزایش کارایی عملیات)

 

(1) در متن اصلی کلمه‌ای تحت عنوان draw bell آورده شده که در کتاب‌های تخصصی معدن تحت عنوان قیف یاد شده. جهت آشنایی بیشتر به این عکس توجه نمایید
(1) در متن اصلی کلمه‌ای تحت عنوان draw bell آورده شده که در کتاب‌های تخصصی معدن تحت عنوان قیف یاد شده. جهت آشنایی بیشتر به این عکس توجه نمایید

 

مشارکت کننده معدن Geovia

تنظیمات اعطای مجوز Dassault System

با تنظیمات جدیدی که امکان انتخاب مجوزهای چندگانه [Select Multiple Licences] را فراهم می‌کند، تجربه کاربر با اعطای مجوز Dassault System ارتقا یافته است. اطلاعات مجوز قابل‌دسترسی در میان کل مجوزها را نیز ارائه می‌دهد. هنگام راه‌اندازی Surpac با مجوزدهی Dassault System، عملکرد نیز بهبود یافته است.

Geovia Surpac 2024 06

logo

تلاش ما در اینجا این است با زبانی ساده شما را با حوزه معدنکاری و زمین‌شناسی، مراحل و آینده این حوزه آشنا کنیم، چرا که معدن مادر صنعت و اولین مرحله زنجیره تامین در تمامی صنایع است.

جدیدترین مطالب رو در ایمیل خود دریافت کنید

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا

فرم گزارش

خواهشمند است، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.

راهنمای دانلود

  • اگر نرم‌افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.
  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل‌ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده‌اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم‌افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش‌ها می‌بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.mining-eng.ir می‌باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می‌بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.