آموزش تصویری اجرای نرم افزار در تاریخ دلخواه

Telegram-logo
Instagram-logo
مس‌ از کانه‌ تا فرآورده
مس‌ از کانه‌ تا فرآورده

مس‌ از کانه‌ تا فرآورده مس‌ در طبیعت‌ مس‌ در طبیعت‌ به‌ صورت مس‌ خالص‌، سولفیدی‌ یا اکسیدی‌ موجود است‌ که‌ بیشتر به‌ حالت‌ کانی‌های‌

Baner-MineJobs
4.7/5 - (29 امتیاز)

https://www.mining-eng.ir/?p=10203

آموزش تصویری اجرای نرم افزار در تاریخ دلخواه
 
یک مشکل شایعی که وجود داره این هست که تاریخ لایسنس یا کرک بعضی نرم‌افزارها تموم میشه یا یک نرم‌افزار دمو تهیه کردید و تاریخ استفاده از نرم‌افزار تموم شده حالا چطور باید این مشکل رو حل کنیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.
 
برای رفع این مشکل از یک نرم‌افزار سبک و رایگان به نام “RunAsDate” استفاده خواهیم کرد که کارش همین است! این نرم‌افزار با اجرای نرم‌افزار مورد نظر شما در تاریخ و ساعت مورد نظر شما (تقلبی) باعث می‌شود که آن نرم‌افزار فکر کند که واقعا در آن ساعت و تاریخ اجرا شده و هنوز مدت زمان آزمایشی‌اش تمام نشده! به همین ترتیب می‌توانید به استفاده از آن نرم‌افزار ادامه دهید. در این مطلب از سایت مهندسی معدن نحوه کار با این نرم‌افزار مفید را در کنار هم یاد می‌گیریم.
 

کار با نرم افزار RunAsDate

ابتدا آخرین نسخه از نرم‌افزار RunAsDate را با استفاده از لینک درج شده در انتهای مطلب دانلود کرده و سپس فایل اجرایی آن را در درایو C یا درایوی که ویندوز در آن نصب کرده‌اید از زیپ خارج کنید. پس از خارج کردن فایل از حالت زیپ روی آن کلیک راست کرده و روی Properties کلیک نمایید، سپس به تب دوم Compatibility رفته و روی گزینه Change setting for all users کلیک نمایید. و تیک گزینه‌ی Run this program As on Administrator را گذاشته و روی OK کلیک نمایید.
 
آموزش تصویری اجرای نرم افزار در تاریخ دلخواه
 
حال با دو بار کلیک کردن بر روی فایل اجرایی نرم‌افزار را اجرا کنید. اکنون اولین کاری که باید انجام دهید این است که فایل اجرایی نرم‌افزار را وارد کادر Application to Run کنید.
آموزش تصویری اجرای نرم افزار در تاریخ دلخواه
 
سپس باید از طریق کادر “Date / Time” یکی از دو گزینه مشخص شده را انتخاب کنید:
Absolute Date/Time: زمانی مشخص که خودتان تعیین می‌کنید. (پیشنهاد می‌شود فقط از این گزینه استفاده کنید)
Relative to the Current Date/Time: نه چندان دور از زمان فعلی سیستم. (اگر این گزینه را انتخاب کنید باید تعداد روز /ماه / سال‌های قبل از امروز که می‌خواهید نرم‌افزار در آن روز اجرا شود را تعیین کنید)
زمانی که گزینه‌ی Absolute Date/Time را انتخاب کردید باید تاریخ و ساعت مورد نظر را از طریق کادرهای زیرین این کادر مشخص کنید.
آموزش تصویری اجرای نرم افزار در تاریخ دلخواه
 
اگر می‌خواهید که نرم‌افزار مورد نظر با “پارامتر” (Parameter) هایی اجرا شود، می‌توانید پارامتر مورد نظرتان را در کادر “Parameters” وارد نمایید.
همچنین می‌توانید تعیین کنید که نرم‌افزار در پوشه خاصی اجرا شود. بدین منظور مسیر پوشه را در کادر “Start in Folder” وارد نمایید.
سه گزینه در بخش پایینی نرم‌افزار وجود دارد که در ادامه هر کدام را شرح می‌دهیم اما ترجیحا تیک هر سه گزینه بردارید:
  1. Move the time forward according to the real time: جلو بردن زمان انتخاب شده برای اجرای نرم‌افزار بر اساس جلو رفتن زمان فعلی.
  2. Return to the current date/time after: بازگشت به زمان واقعی پس از چند لحظه.
  3. Immediate Mode – Change the date immediately when the program starts: بازگشت به زمان فعلی به محض اجرای نرم‌افزار.
اگر فقط همین یکبار قرار است نرم‌افزار را در این تاریخ اجرا کنید کافی است روی “Run” را کلیک کنید تا نرم‌افزار مورد نظر اجرا شود. در غیر این صورت اگر می‌خواهید که نرم‌افزار مورد نظر همیشه با تاریخ مورد نظر اجرا شود، ابتدا نام نرم‌افزار را در کادر مقابل عبارت “Create Desktop Shortcut” وارد کنید و سپس دکمه‌ی “Create Desktop Shortcut =>” را کلیک کنید.
RunAsDate Mining eng.ir 04
 
اکنون یک شرتکات از نرم‌افزار در دسکتاپ ساخته خواهد شد که با دو بار کلیک بر روی آن نرم‌افزار در زمان دلخواه انتخابی اجرا خواهد شد.
نکته: به هیچ عنوان فایل اجرایی RunAsDate و فایل ایجاد شده کنار آن را حذف نکنید.

عاشق شروع کردن هستم، هنر من جنگیدن برای آرزوهام هست؛ دنبال این هستم که درک درستی از زندگی پیدا کنم و ازش لذت ببرم برای همین بیشترین سرمایه‌گذاری رو روی خودم می‌کنم.

سیستم مورد نیاز

Windows 7 , 8 , 10 .11

رمز فایل:
www.mining-eng.ir

جدیدترین مطالب رو در ایمیل خود دریافت کنید

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پویا اردشیری
پویا اردشیری
عضو
3 مرداد 1400 04:05

بسیار مفید و عالی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

فرم گزارش

خواهشمند است، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.

راهنمای دانلود

  • اگر نرم‌افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.
  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل‌ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده‌اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم‌افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش‌ها می‌بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.mining-eng.ir می‌باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می‌بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.