معرفی چند سنگ قیمتی

Telegram-logo
Instagram-logo
مس Cu

مقدمه: مِس یکی از عناصر جدول تناوبی است که نشان آن Cu و عدد اتمی آن 29 می باشد.

Baner-MineJobs
به این نوشته امتیاز دهید

https://www.mining-eng.ir/?p=2635

فهرست مطالب

سنگ لاجورد:

sc6.gif

سنگ لاجورد یا « سنگ موازنه روحی » یک متعادل کننده باور نکردنی برای کودکانی است که قابلیتهای روانی فوق العاده ای را از همان دوران اولیه زندگی خود نشان می دهند. رنگ آبی تیره این سنگ باعث تحریک هوشیاری و خودآگاهی و پالایش بصیرت معنوی در کودک می شود. سنگ لاجورد زمینه را برای قبول خود و پذیرش نعمت هایی که به او ارزانی شده است آماده می کند و به کودک کمک می کند که به آگاهی معنوی برسد. این سنگ دارای قدرت های محافظ است و همه حسهای روحی – روانی را تحریک می کند و از همین رو بسیار ارزشمند است.

 

یشم سبز:

zomorod-tasvir-4

یشم سبز یا «‌سنگ تسکین دهنده احساسات » را به راحتی می توان برای بچه ها تهیه کرد و مثل جواهرآلات معمولی مورد استفاده قرار داد. بچه های حساس و هیجانی ، اغلب به یک وسیله محافظت کننده احتیاج دارند که همراهشان باشد و از این طریق مطمئن شوند که احساساتشان بر آنها غلبهنمی کند و آنها را تحت تأثیر قرار نمی دهد. این سنگ اعتماد به نفس، و اتکا به خویشتن را در بچه تقویت می کند. یشم سبز به فرد ایمان می بخشد تا در زندگی به تک تک آرزوهای خود برسد.

 

چشم ببر:

pc51f76b932fe70ac3b780049a47f7eb16_tb4

سنگ « چشم ببر » با لایه های نازک قرمز رنگی که در آن وجود دارد هنگامی که به سمت جلو و عقب تکان داده می شود نور را در مسیر معینی منعکس می کند و به نظر می رسد چشم یک ببر به شما خیره شده است! اجازه دهید کودکتان نیروی این سنگ را کشف کند . این سنگ برای بچه هایی که از نظر روحی سرکوب شده اند بسیار خوب است و قوای روحی روانی آنها را تقویت می کند.

 

عقیق سرخ:

quartz-agate-red

سنگ عقیق یا « سنگ عزت نفس » برای تقویت حس احترام به نفس و ارزش قائل شدن برای خویشتن به کار می رود. رنگ های نارنجی تیره این سنگ به خوبی بیانگر نیروی تقویت کننده چاکراهای اول و دوم و سوم در این سنگ است و باعث حس امنیت و عشق به خویشتن می شود. رگه های صورتی رنگ موجود در این سنگ، عشق و علاقه را در بین والدین و فرزند تقویت می کند. این سنگ همچنین برای بیماریهای پوستی از جمله آکنه بکار می رود. برای این کار باید سنگ را در بالای پوست نگه داشته و برای مدت چند دقیقه بصورت دایره وار حرکت دهید.

 

کوارتز سرخ:

7824668_7f1e65fc93_o

کوارتز سرخ یا « سنگ عشق و دوستی» یکی دیگر از سنگهای چند منظوره شفابخش است به ویژه برای کودکانی که احساسات آزاردهنده و یا تمایلات پرخاشگرانه دارند. کوارتز سرخ می تواند زخمهای یک قلب شکسته را که در اثر رو در رویی با واقعیتی تلخ و خشن ، آسیب دیده است التیام بخشد. کوارتز سرخ برای بچه هایی که بیقرار و بسیار فعال هستند و مبتلا به تشویش و نگرانی، ترس، اضطراب، دلواپسی و بسیاری از اختلالات روحی دیگر هستند آرامش را به ارمغان می آورد. برخی فواید عصب شناسی نیز دارد. یعنی اگر این سنگ را در بالای مراکز عصبی مربوطه نگه داریم، گرفتگی عضله را از بین می برد و عضله شل می شود. در مورد قلب های جوان، کوارتز سرخ می تواند کمک کند تا چاکراهای قلب باز نگه داشته شود، و به قلب حیات می بخشد و آن را حفظ می کند. این سنگ انرژی های خوب را وارد قلب کرده و از ورود انرژی های بد جلوگیری می کند

 

کوارتز شفاف:

A.0044.1

کوارتز شفاف یا « سنگ شفابخش» نوعی کریستال است که برای همه نوع درمان بکار می رود. هرسنگ کوارتز در واقع نیرو و انرژی خاصی دارد و از خاصیت شفابخشی ویژه ای برخوردار است.

وقتی که کودک تکه ای از سنگ را دردست می گیرد، انرژی آن یا خیلی آهسته تخلیه می شود یا خیلی سریع و ناگهانی. در حین خالی شدن انرژی سنگ، کودک احساس می کند که گویا در معرض یک شوک الکتریکی ملایم قرار گرفته است. همین انرژی طبیعی ، کافی است که هرگونه احساس ناراحتی و غم را از کودک دور کند و حالت منفی احساسی در او تغییر کند و احساس شادابی و نشاط کند. اگر کسی چندین تکه از این سنگ را به همراه داشته باشد انگار از انواع مختلفی از سنگهای شفابخش را به همراه دارد زیرا هرتکه از سنگ کوارتز شفاف دارای خاصیت درمانی خاصی است و او می تواند از آنها در موارد و موقعیت های گوناگون استفاده کند. مجموعه این سنگ ها همچنین برای سازماندهی افکار پراکنده و از بین بردن نیروهای منفی مفید هستند

 

سنگ شفاف ( حجرالبرق):

2ka99aa372fc

حجرالبرق یا « سنگ رهبری »‌ یک سنگ تقویت کننده و نیرودهنده است که انرژی قلب را احیا می کند و میان انرژیهای زنانه و مردانه در بدن تعادل ایجاد می کند. این سنگ سبز رنگ است و بسیار دوست داشتنی و محافظ قلب است. بسیاری از بچه هایی که خجالتی ، ترسو و مطیع و سربه زیر هستند، برای بازیابی اعتماد به نفس نیاز به چنین سنگی دارند. این سنگ به شخص کمک می کند تا فعال باشد و کارش را آنطور که خودش می خواهد شروع کند و خلاصه ابتکار عمل را در دست می گیرد و بچه هایی که دچار تنگی نفس هستند، به سوی این سنگ جذب می شوند زیرا این سنگ ریه ها را باز می کند و باعث می شود احساس سبکی و آرامش کنند

 

لعل بنفش:

259322_5TUBZ8B6

لعل بنفش یا «‌ سنگ شفا دهنده »‌ بدبینی و منفی گرایی را از وجود فرد دور می کند و به او صفا و پاکی می بخشد. این سنگ احساس حقارت و خودکم بینی را در فرد از بین می برد و به او یک چشم انداز معنوی می بخشد. آرامش و صبر را در شخص افزایش می دهد و قلب را سبک می کند.

 

 

اشک سرخپوست:

am3.gif

اشک سرخپوست یا « سنگ غم » خیلی تیره است ولی در عین حال نور را از خود عبور می دهد. اگر شما تکه کوچکی از آن را جلوی نور نگه دارید می توانید همچون شیشه، طرف دیگر را ببینید. به هرحال ، اگر شما از سنگ اشک سرخپوست برای جذب احساسات منفی استفاده کنید، خواهید دید که قسمتی از فضای درونی آن تیره و کدر می شود و گاهی اوقات بعد از برطرف شدن غم و اندوه ، دوباره شفاف می گردد

 

یاقوت ارغوانی:

13233142_2

یاقوت ارغوانی یکی از بهترین سنگهای شفابخش است. خاصیت این سنگ عمدتاً به خاطر این است که می تواند هرنوع احساس منفی را از وجود شخص بیرون بکشد و ضمیر او را پاک و شفاف کند. در مورد کودکان می تواند اضطراب و آشفتگی ناشی از بلوغ، یا هرنوع غم و افسردگی مربوط به شکست تحصیلی، یا شنیدن اخبار ناخوشایند مثل طلاق یا مرگ ، و غیره را در آناه از بین ببرد.

یاقوت ارغوانی دراین گونه موارد تمام احساسات منفی را به طرف خود جذب میکند و به کودک آرامش می بخشد. برای بچه هایی که ناتوانی های گوناگون دارند و یا دچار مشکلات جسمی و روحی هستند چند تکه سنگ یاقوت ارغوانی در اتاق آنها باعث می شود این نیروهای منفی از وجود آنها تخلیه شود و اتاق آنها به یک وضعیت آرام و متعادل برگردد. برای درمان دردهای موضعی، سنگ یاقوت ارغوانی را به طور مستقیم به مدت 20 دقیقه در روی محل درد یا اطراف آن بگذارید تا تسکین یابد.

 

کهربا:

380898682_eaeef6cfd5_b

کهربا یا « سنگ آرامش دهنده » نوعی کریستال است که به اعصاب شخص آرامش می بخشد.انرژی های منفی را از فرد دور می کند و او را تشویق می کند که زندگی را زیاد سخت نگیرد.این سنگ همچنین در طی مراقبتهای بعد از عمل جراحی می تواند آرامش دهنده هیجاناتو عواطف باشد.

عاشق شروع کردن هستم، هنر من جنگیدن برای آرزوهام هست؛ دنبال این هستم که درک درستی از زندگی پیدا کنم و ازش لذت ببرم برای همین بیشترین سرمایه‌گذاری رو روی خودم می‌کنم.

جدیدترین مطالب رو در ایمیل خود دریافت کنید

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

فرم گزارش

خواهشمند است، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.

راهنمای دانلود

  • اگر نرم‌افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.
  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل‌ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده‌اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم‌افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش‌ها می‌بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.mining-eng.ir می‌باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می‌بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.