Ore Controller

کنترل کننده کانسنگ و اختلاط

افزایش کارایی کنترل کانسنگ

افزایش کارایی کنترل کانسنگ

گردش کار از پیش تعریف شده در یک پلتفرم جامع و کاربرپسند که کاربران در طی گردش کارشان راهنمایی می‌کند

عملکرد چند کاربره

عملکرد چند کاربره

به چندین کاربر اجازه می‌دهد در کارهای کنترل عیاری روزانه با یکدیگر همکاری کنند و از دو برابر شدن کارها جلوگیری کنند.

نظارت استاندارد شده

نظارت استاندارد شده

گردش کارهای تعریف شده و استاندارد تضمین می‌کنند که رویه‌های کنترل عیار بدون نظارت کاربر هم به همان روش انجام می‌شوند.

Ore Controller

اتلاف و اختلاط کانسنگ را به حداقل برسانید

صرف نظر از محصولاتی که در حال استخراج هستید، ارزش هر بار کانسنگ بارگیری شده می‌تواند به 10000 دلار برسد. بسیار مهم است که هر تراک برای به حداکثر رساندن بازیابی و به حداقل رساندن اختلاط سنگ معدن با باطله، به مکان مناسب برود. سیستم کنترل عیار شما آخرین فرصت را برای تصمیم‌گیری درست در مورد ماده بارگیری شده فراهم می‌کند. بنابراین باید از تکنیک‌های پیشرفته‌ای استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. Ore Controller یک سیستم هوشمند کنترل کانسنگ است که به طور یکپارچه در عملیات و فرآیندهای موجود در معدن شما قرار می گیرد. این نرم‌افزار با استفاده از یک پایگاه داده مرکزی و گردش کار قابل تنظیم، وظایف کنترل عیار را به فعالیت‌های کاملاً مشخص شده تقسیم می‌کند و هر کاربر را در کارهای روزانه خود راهنمایی می‌کند. Ore Controller به صورت مستقل و یا همراه با سیستم پایش جابجایی‌های انفجار می تواند سالانه ده‌ها میلیون دلار به جمع کل درآمد معدن شما اضافه کند.

Ore Controller Ore Grade 1

مزایای کاربری Ore Controller

01 - برنامه‌ریزی گمانه‌های RC

طراحی پترن

Ore Controller با اتصال مطمئن به هر پایگاه داده، طراحی و مدیریت پترن‌ها و نمونه‌برداری را ساده می‌کند. برنامه‌ریزی و مدیریت قابل اطمینان نمونه‌برداری امری ضروری برای تولید مدل‌ها و ارزیابی‌های قابل اعتماد است.

 

بررسی مجاورت

بررسی مجاورت هنگام برنامه‌ریزی برای گمانه‌های کنترل عیار، یکی از بخش‌های عملیاتی بسیاری از سیستم‌های کنترل کننده کانسنگ است. این نرم‌افزار سریع و انعطاف‌پذیر است و برای فهمیدن دقیق قوانین مورد استفاده در هر سایت لزوما به  به اپراتور اتکا نمی‌کند.

 

گزارش‌دهی

Ore Controller در هر مرحله، گزارش‌های با کیفیت بالا، از جمله samples sheets هنگام برنامه‌ریزی گمانه‎‌های RC تولید می‌کند. همه گزارشات می‌توانند به راحتی بر اساس نیازهای فردی تنظیم شوند، به سرعت در هر سیستم پایگاه داده آپلود شوند، در هر چاپگر چاپ شوند، به صورت PDF ذخیره شوند یا در یک مرورگر وب باز شوند.

02 - مدل‌سازی زمین‌شناسی برتر

قابلیت مدل‌سازی زمین‌شناسی Ore Controller در هر انفجار، از همه‌ی نمونه‌های دیگر بهتر است. داشتن مدل‌های قابل اعتماد، یک ویژگی کلیدی برای حفظ پول از طریق کاهش اتلاف کانسنگ و اختلاط آن است. ساخت مدل‌ها، اگرچه از تکنیک‌های پیچیده استفاده می‌کند، اما می توانند وابسته به شیوه‌ی کار باشند. عملیات‌ها می‌توانند میزان ورودی و تحلیل مورد انتظار از زمین‌شناسان یا تکنسین‌های کنترل عیار خود را تعیین کنند و سپس سیستم می‌تواند بر اساس آن پیکربندی شود.


برای موقعیت یابی دقیق خطوط حفر، یک مدل دقیق از زمین‌شناسی مورد نیاز است. Ore Controller قابلیت‌های زیر را فراهم می‌کند:

  • تولید سریع مدل در طرح‌های استخراج با حداقل تعامل با کاربر
  • انعطاف‌پذیری کامل نسبت به فرآیند مدل‌سازی مورد استفاده
  • ادغام مستقیم با طیف گسترده‌ای از پایگاه داده‌های گمانه‌ها
  • قابلیت تلفیق هر تعداد از wireframe ‌های ساختاری
  • قابلیت تلفیق نقشه‌برداری زمین‌شناسی مرزهای اصلی
  • استفاده از ماکروهای موجود Datamine در صورت موجود بودن
03 - گزارش اختلاط

Ore Controller می‌تواند علت‌های مختلف اختلاط را مدل‌سازی و گزارش کند:

 

  • اختلاط داخلی ناشی از بلوک‌های باطله که در داخل کانسنگ قرار دارند و برای استخراج و فراوری جداگانه خیلی کوچک هستند زیرا اندازه آنها کمتر از واحد قابل انتخاب استخراج معدن است.
  • اختلاط تماسی ناشی از بلوک‌های باطله که در مجاورت کانسنگ هستند و امکان استخراج و فرآوری جداگانه آن‌ها وجود ندارد.
  • دلایل دیگری مانند کوچکتر بودن اندازه‌ی آنها (باطله) از واحد استخراج قابل انتخاب نیز می‌تواند باعث اختلاط شود. یا اینکه جهت استخراج، از نظر عملیاتی اجازه استخراج جداگانه را نمی‌دهد.



Ore Controller به شما این امکان را می‌دهد که قوانینی را برای اتلاف و اختلاط کانسنگ تعریف کنید که بتوان آنها را به طور خاص برای هر انفجار گزارش کرد. این نرم‌افزار اجازه می‌دهد تا خطوط حفر دوباره ارزیابی شوند، یا حداقل امکان ارزیابی برای پیش بینی دقیق تر مقدار انفجار را فراهم می‌کند.

04 - تطبیق

پیش‌بینی‌ها از کنترل عیار و مدل ذخیره باید در مقایسه با یکدیگر ارزیابی شوند. Ore Controller امکان مقایسه‌ی مدل‌های با حجم استخراج شده‌ی یکسان، بین هر دو تاریخ مشخص را فراهم می کند. نتایج به طور معمول در فایل اکسل جدول بندی می‌شوند اما ممکن است به اشکال مختلف دیگر نیز تولید شوند تا مناسب برای یک سیستم گزارشی معدنی موجود باشند.


ویژگی تطبیق در Ore Controller می‌تواند برای مقایسه و تطبیق پیش‌بینی‌های انجام شده از مدل منبع استفاده شود. با گذشت زمان، برآورد‌های بلند مدت شما از ارزشی که براساس مدل‌های منابع و ذخیره حاصل خواهد شد، قابل تعریف است که منجر به پیش‌بینی بسیار بهتری می‌شود.

نرم‌افزار مرتبط

Studio NPVS

یک سیستم کاملا استراتژیک برنامه‌ریزی معدن روباز با قابلیت‌های مختلف از بهینه‌سازی پیت، تولید پوش‌بک، بهینه‌سازی عیار حد، زمان‌بندی، بهینه‌سازی حمل و نقل و مدیریت انباشتگاه را فراهم می‌کند.

Studio NPVS Image 01 1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا