Studio NPVS

بهینه‌سازی پیت، طراحی پوش‌بک و برنامه‌ریزی استراتژیک

Studio NPVS Image 01 1
برنامه‌ریزی پیشرفته معدن روباز

برنامه‌ریزی پیشرفته معدن روباز

برنامه‌ریزی پیشرفته، ترکیب، انباشت کردن، بهینه‌سازی عیار، بهینه‌سازی فرآوری، هدف‌گذاری تولید و بهینه‌سازی حمل و نقل

استفاده آسان

استفاده آسان

روش استفاده آسان با چندین لایه از پیچیدگی، از مطالعات سریع گرفته تا برنامه‌های دقیق معدن

برنامه‌های معدن بهینه شده

برنامه‌های معدن بهینه شده

پیت‌های نهایی برای حداکثر جریان نقدینگی، حداکثر عمر ذخیره و حداکثر NPV بهینه شده‌اند.

Studio NPVS

سیستم کامل زمان‌بندی و برنامه‌ریزی استراتژیک معدن

طراحی فیزیکی و برنامه‌ریزی تولید یک معدن با یکدیگر پیوند ناگسستنی دارند NPV Scheduler در صنعت معدن منحصر به فرد است  زیرا تنها سیستم برنامه‌ریزی استراتژیک معدن است که دو مورد ذکر شده را در برای به حداکثر رساندن NPV بهینه می‌کند. به عنوان یک سیستم کامل برنامه‌ریزی استراتژیک پیت معدن،- NPV Scheduler  دارای ویژگی‌هایی است که شامل همه موارد از بهینه‌سازی پیت، تولید پوش‌بک، بهینه‌سازی عیار حد، زمان‌بندی، بهینه‌سازی حمل و نقل و مدیریت انباشتگاه می‌باشد. سیستم پیشرفته‌ای که برای بهینه‌سازی پیت، تکنیک‌های جایگزین فراتر از NPV را در نظر می‌گیرد تا نیازهای ترکیب مواد را لحاظ کند یا عمر معدن را به حداکثر برساند. تولید کننده‌ی نوآورانه پوش‌بک آن، عملی‌ترین پوش‌بک‌های متناسب با تولید هر محصول رقابتی را ارائه می‌دهد و قابلیت برنامه‌ریزی آن تکنیک‌هایی برای بهینه‌سازی را شامل می‌شود که به جای اینکه فقط یک دوره از زمان را در برگیرد کل عمر معدن را در نظر می‌گیرد.

NPVS Methodology 4 01 min 2

تکنولوژی‌ها

01 – مدل زمین‌شناسی

یک مدل بلوکی زمین‌شناسی با عیار، سنگ‌شناسی، توپوگرافی، سطوح و مرزهای استخراج وارد کنید. داده‌های طراحی را دیجیتالی کنید.

NPVS Methodology 4 01 min 3

02 – مدل اقتصادی

روش‌های فرآوری و قیمت مواد ورودی، هزینه‌های استخراج، هزینه‌های آسیاب، هزینه‌های فروش، بازیابی را تعریف کنید و یک مدل اقتصادی سه بعدی با چندین ارزش ذاتی بلوکی ممکن که مرتبط با روش‌های فرآوری قابل انجام است، ایجاد کنید.

NPVS Methodology 4 01 min 4

03 – پیت‌های لانه‌ای

از الگوریتم pseudo-flow برای تولید مجموعه‌ای از فازهای پیت‌های لانه‌ای (LG) که پارامترهای مختلف اقتصادی را نشان می‌دهند استفاده کنید و یک توالی استخراج بهینه (OES) برای مدل‌سازی توالی استخراج ایده‌آل، تولید کنید. همچنین، از دیگر قابلیت‌ها برای به حداکثر رساندن عمر معدن یا تولید یک پیت ترکیبی که در آن محصولات با مخلوط کردن انواع سنگ ایجاد می‌شوند، استفاده کنید.

NPVS Methodology 4 01 min 5

04 – پوش‌بک‌های عملی

از توالی بهینه استخراج و کانسنگ هدف‌گذاری شده برای پوش‌بک‌ها استفاده کنید تا اشکال عملی پوش بک را ایجاد کنید که با طراحی خوب معدن سازگاری داشته باشد.

NPVS Methodology 4 01 min 6

05 – برنامه‌ریزی بهینه شده

با توجه به اهداف تولید و محدودیت‌های استخراج، پوش‌بک‌ها را زمان‌بندی کنید تا یک برنامه‌ریزی بهینه داشته باشید. از ساعت کاری تراک و هزینه‌های سرمایه‌ای به عنوان ورودی استفاده کنید. برنامه را با ترکیب، بهینه‌سازی عیار حد و زمان‌بندی انباشتگاه اصلاح کنید.

مزایای اصلی NPVS

تعیین اشکال پوش‌بک

پوش‌بک‌ها بر فازهای LG استوار است اما استخراج عملی نیاز به شکل‌گیری دقیق اشکال نهایی پوش‌بک دارد. NPVS پوش‌بک‌ها را بر اساس فازهای LG پایه‌ریزی می‌کند اما با حفظ حداکثر NPV ممکن، شکل‌های پوش‌بک‌ها را برای استخراج عملی بهینه می‌کند.

تتصویرسازی، انیمیشن و گزارش‌دهی

NPVS طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها و فرمت‌های گزارش دهی و تصویرسازی را ارائه می‌دهد، از گزارش‌های کامل با محتوای قابل تنظیم گرفته تا انیمیشن‌های سه بعدی عمر معدن.

تحلیگر و بهینه‌ساز حمل و نقل

به راحتی ناوگان تراک مناسب را مشخص کنید. تن-کیلومتر مورد نیاز برای استخراج ذخیره را پیگیری کنید و سپس برنامه‌ریزی را برای چندین سال تنظیم کنید تا اوج ساعت‌های کاری تراک را به حداقل برسانید و نوسانات مربوط به تعداد ناوگان تراک را محدود کنید.

بهینه‌ساز جریان معدن (MFO)

MFO با بهینه‌سازی عیار حد، NPV را افزایش می‌دهد. این ویژگی، زمان‌بندی را طوری تنظیم می‌کند که با استخراج قسمت‌های با عیار بالاتر یا کانسنگ، در اوایل برنامه‌ریزی و وقتی که ارزش آنها بیشتر از هزینه‌های باطله برداری و یا انباشت کردن قسمت‌های کم عیار است، ارزش بیشتری ایجاد کند.

بهینه‌ساز تخصیص مواد (MAO)

فرآوری هر بلوک (شستشو، آسیا، انباشتگاه، باطله و غیره) برای بهینه‌سازی چندین محصول مخلوط شده (به عنوان مثال سنگ آهن) که در آن اهداف تولید و مشخصات محصول از ورودی‌های مختلف می‌تواند مخلوط شود را مجدداً تنظیم می‌کند.

زمان‌بندی مواد به صورت انعطاف‌پذیر (FMS)

یک برنامه‌ریز و بهینه‌ساز تخصیص مواد – این ویژگی، زمان استخراج بلوک و مقاصد برای انواع مواد آن را تعیین می‌کند. برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی دوره به دوره ادامه می‌یابد که “دوره” به طور ضمنی توسط اهداف تولید تعریف می‌شود. مثلاً حداقل تناژ استخراجی.

برنامه‌ریز چند معدنه

این برنامه‌ریز چندمنظوره، مشکل بهینه‌سازی همزمان چندین معدن برای رسیدن به اهداف مشترک تولید را برطرف می‌کند. مقیاس‌پذیری انعطاف‌پذیر این نرم‌افزار، آن را برای سناریوهایی که شامل گروهی از پیت‌ها در یک سایت معدن هستند گرفته تا یک مجتمع معدنی منطقه‌ای، قابل اجرا می‌کند.

ارزیابی ریسک زمین‌شناسی (GRA)

GRA با در نظر گرفتن مدل‌های بلوکی شبیه‌سازی شده مشروط در فرآیند برنامه‌ریزی استراتژیک، عدم قطعیت ذاتی موجود در توزیع عیار را مدیریت می‌کند. این نرم‌افزار مجموعه‌ی طیف وسیعی از پیت‌ها که بر اساس مقدار ریسک رده‌بندی شده‌اند را تولید می‌کند که می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای برنامه استراتژیک استفاده شود و همچنین تأثیر عدم قطعیت عیار بر نتایج برنامه‌ریزی را محدود می‌کند.

نرم‌افزار مرتبط

Studio OP

Studio OP یک پکیج طراحی و برنامه‌ریزی کامل برای برنامه‌ریزی میان مدت و کوتاه مدت معادن روباز است. با داشتن محیطی کاملاً بصری و تعاملی، طراحی پیت‌ها، دامپ‌های باطله، آماده‌سازی ذخیره و برنامه‌ریزی تولید را کاملا آسان و راحت می‌کند. این سیستم شامل رویه‌های بهینه‌سازی پیشرفته برای دستیابی به نتایج مالی مطلوب یا مشخصات ترکیب محصول با حداقل مداخله دستی می‌‌باشد.

Automated Dump Design Studio OP 2.6 Image
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x