DataBlast

حفاری و انفجار در معادن روباز

DataBlast Overview Video Screenshot 1
متمرکز بر حفاری و انفجار

متمرکز بر حفاری و انفجار

محیط طراحی بر روی گردش کار حفاری و انفجار متمرکز شده است. عملیات خود را با قابلیت چندین ورودی داده DataBlast که برای تسریع مدیریت داده طراحی شده‌اند، مدیریت کنید.

افزایش کارایی

افزایش کارایی

با تلفیق داده‌های حفاری و انفجار، بهره‌وری عملیاتی را به طرز چشمگیری افزایش دهید. به راحتی بر اساس آخرین داده‌ها، چال‌های جدیدی حفاری کنید، طرح‌های سفارشی و چک لیست‌ها را چاپ کنید.

به راحتی اطلاعات را ثبت کنید

به راحتی اطلاعات را ثبت کنید

BlastPad که یک برنامه کاملاً یکپارچه برای تبلت است، امکان ثبت آسان داده‌های QA/QC و شارژ را فراهم می‌کند.

همگام‌سازی خودکار

همگام‌سازی خودکار

الزامات شارژ به طور خودکار با داده‌های حفاری و QA/QC به روز می‌شوند و سطح باورنکردنی از دقت را برای طراحی‌های شارژ فراهم می‌کنند.

DataBlast

نرم‌افزار حفاری و انفجار معادن روباز

این نرم‌افزار یک سیستم چند کاربره است که کل فرآیند حفاری و انفجار را از طراحی تا عملیات میدانی پوشش می‌دهد. قابلیت انتقال الکترونیکی داده‌ها، پاسخ به تغییرات در لحظه، و ایجاد گزارش‌های اصلاحی از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد. روندها را شناسایی کرده و عملکرد انفجار را با گذشت زمان بهبود ببخشید.  برنامه‌های انفجار خود را به طور موثر طراحی و اجرا کنید تا هر بار به نتایج ثابت با کیفیت برسید. برای یک نسخه‌ی نمایشی کامل از نرم‌افزار، لطفا با دفتر Datamine محلی خود تماس بگیرید.

ماژول طراحی

01 - اطمینان از کنترل و ایمنی

ایمنی در سایت معدن بسیار مهم است. DataBlast ویژگی‌های کلیدی برای اعتبار سنجی طراحی از جمله محاسبات Burden Check را ارائه می‌دهد که محاسبات خودکار فاصله face burden را ارائه می‌دهد و امکان ایجاد تغییرات سریع و آسان در طراحی را فراهم می‌کند.

02 - رابط کاربری بصری

شما می‌توانید به راحتی از سیستم استفاده کنید زیرا مجموعه ابزارهای بصری آن به طور خاص توسط مهندسان حفاری و انفجار برای مهندسان حفاری و انفجار طراحی شده است. ماژول طراحی دارای ابزارهای خاص CAD و طراحی‌های خودکار چال است که به شما کمک می‌کند زمان بسیار کمتری را برای طراحی و زمان بیشتری را به بهینه‌سازی اختصاص دهید.

03 - زمان طراحی خود را نصف کنید

محیط ساده پیش از طراحی امکان طراحی تدریجی الگوهای حفاری را فراهم می‌کند. DataBlast به شما این قدرت را می‌دهد تا با ایجاد فایل‌های طراحی کلی برای کل پله‌ها، زمان طراحی را کاهش دهید و این امکان را می‌دهد که طراحی‌ها را به طور تدریجی و به محض در دسترسی به داده‌های نقشه‌برداری و یا زمان‌بندی برنامه‌ریزی‌ها طراحی و ارائه کنید.

04 - کنترل داده‌های خود را به دست بگیرید

DataBlast به شما امکان می‌دهد داده‌ها و ابزارهای خود را به درستی کنترل کنید، قابلیت مدیریت آسان و انعطاف پذیر داده هنگام خروجی گرفتن داده‌های مهم را فراهم می‌کند. در ماژول طراحی، تمام لیست‌های تأیید شده‌ی Excel ،Word و PDF به طور متمرکز در یک سیستم قرار دارند.

ماژول حفاری

01 - داده‌های یکپارچه

DataBlast مستقیماً داده‌ها را از سیستم ناوبری حفاری شما پخش می‌کند، به شما امکان می‌دهد اطلاعات در لحظه‌ را در مقایسه با طرح اصلی خود به صورت بسیار بصری‌تر ببینید

02 - جریان یکپارچه داده‌ها

از آنجا که DataBlast یک نرم‌افزار برای استفاده در تمام مراحل کار است، داده‌های حفاری را می‌توان به صورت یکپارچه در سایر ماژول‌ها برای استفاده‌ی آسان و دقیق از آنها، قرار داد. همچنین قادر خواهید بود به سرعت گزارش‌های دقیق انطباق را برای پاسخگویی سریع تهیه کنید

03 - بهره‌وری عملیاتی

بازده عملیاتی با ایجاد خودکار چال‌های حفاری ثانویه بر اساس داده‌های به روز شده به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

04 - ورود راحت داده‌

 داده‌های لاگ چال‌ها را می‌توان با استفاده از BlastPad برای انعطاف‌پذیری بیشتر در هنگام عدم استفاده از سیستم‌های ناوبری حفاری، به صورت الکترونیکی جمع‌آوری کرد.

ماژول اندازه‌گیری

01 - صرفه‌جویی ساعت در روز

با استفاده از برنامه قدرتمند و یکپارچه DataBlast برای ضبط QA/QC، نیاز به ورود دستی داده‌ها با BlastPad را از بین ببرید.

02 - نرم‌افزار یکپارچه تبلت

به صورت خودکار، داده‌ها از طریق شبکه‌های بی‌سیم همگام‌سازی کنید. دید کامل داده‌های میدانی در دفتر کار بدون هیچگونه زحمت.

03 - در یک صفحه بمانید

DataBlast تمام داده‌های QA/QC شما را در یک مکان مدیریت می‌کند. گزارش‌های انطباق چال انفجار را ایجاد کنید تا باعث بهبود عملکردها شود.

04 - با روند کاری شما سازگار است

DataBlast با اجازه دادن به چندین ورودی برای داده‌های QA/QC شما، پاسخگوی کارهای حال حاضر شما نیز می‌باشد.

ماژول شارژ

01 - از بین استانداردها انتخاب کنید

به سرعت، با انعطاف‌پذیری و شهود بیشتری الزامات شارژ را ایجاد کنید. چندین استاندارد شارژ بدون نیاز به نوشتن اسکریپت‌های پیچیده به راحتی ایجاد و نگهداری می‌شوند و کتابخانه عظیمی را برای انتخاب به شما می‌دهند.

02 - همگام‌سازی خودکار

با DataBlast، از طریق به‌روزرسانی سیستم با داده‌های Drill و Measure، نیازهای شارژ شما به طور خودکار به روز می‌شود که سطح بالایی از دقت را برای طراحی‌های شارژ فراهم می‌کند و همچنین باعث صرفه‌جویی در وقت با ارزش مهندسان می‌شود.

03 - به‌روزرسانی‌های زنده و لحظه‌ای از سایت معدن

عملیات شارژ خود را وارد عصر دیجیتال کنید – با BlastPad قادر خواهید بود نیازهای شارژ را از طریق تبلت و در فیلد معدن به‌روز کرده و همگام سازی کنید.

04 - ثبت آسان اطلاعات

BlastPad همچنین امکان ثبت آسان داده‌های شارژ را فراهم می‌کند که می‌تواند به سرعت به گزارش‌ها تبدیل شود. شیت‌های سفارشی شارژ را می‌توان متناسب با نیاز سایت شما ایجاد کرد.

ماژول شروع

01 - با طراحی‌های به‌روز کار کنید

با انتقال و آپلود داده‌ها به مجموعه‌های طراحی دیگر (ثالث) وقت را تلف نکنید. به کمک جریان یکپارچه داده‌های حفاری و انفجار، می‌توانید اطمینان داشته باشید که هنگام ایجاد طرح‌های آغازین، از دقیق‌ترین و به‌روزترین اطلاعات استفاده می‌کنید.

02 - طراحی‌های مرتبط

توالی‌های آغازین را با استفاده از انتخاب دقیق محصول با پایگاه داده محصولات DataBlast به صورت سفارشی برای هر سایت طراحی کنید.

03 - الگوهای سفارشی

الگوهای سفارش و قالب‌های گزارش اجازه نمایش دقیق طراحی‌های آغازین را می‌دهد. خلاصه‌ی خودکار الحاقات مورد نیاز با یک کلیک قابل ایجاد است.

04 - ادغام آسان

DataBlast از انواع سیستم‌های انفجار غیر الکتریکی و الکترونیکی پشتیبانی می‌کند. مستقیماً طراحی‌ها را به واحدهای زمان‌بندی مانند سیستم‌های Davey Bickford یا سیستم‌های Dyno Nobel منتقل کنید.

ماژول گزارش و تحلیل

01 - تفسیر حرفه‌ای

Datamine همچنین برای کمک به تفسیر داده‌های شما به صورت حرفه‌ای به شما کمک می‌کند، بنابراین سایت‌های معدن می‌توانند KPI ها و معیارهای معنا داری ایجاد کنند که به شما کمک می‌کند از عملیات حفاری و انفجار بیشترین بهره را ببرید.

02 - بینش فوق‌العاده با ارزش

سیستم DataBlast تجزیه و تحلیل عمیق داده‌های حفاری و انفجار سایت شما را انجام می‌دهد و به کاربران بینش منحصر به فردی در مورد عملکرد عملیات ارائه می‌دهد.

03 - صرفه‌جویی در زمان جمع کردن داده‌ها

آگاهی‌هایی را که قبلاً با سیستم‌های حفاری و انفجار متعارف قابل درک نبودند، به دست آورید. مهندسان در جمع‌آوری داده‌ها برای گزارش دادن به صورت قابل توجهی در زمان صرفه جویی خواهند کرد. کاربران می توانند KPI را مستقیماً از پایگاه داده گزارش DataBlast تنظیم کنند.

نرم‌افزار مرتبط

WipFrag

یک نرم‌افزار چند منظوره برای تجزیه و تحلیل خردایش می‌باشد. این نرم‌افزار تمام ابزارهایی که برای جمع‌آوری داده‌های قدیمی، ایجاد یک خط مشی آماری و پیگیری تغییرات ظریف در کل روند بهینه سازی نیاز دارید را در خود دارد، بنابراین می‌توانید به جای تئوری بر اساس واقعیت تصمیم‌گیری کنید. به سادگی با دستگاه خود عکاسی کنید تا داده‌های خردایش را جمع‌آوری کند و سپس به شما این امکان را می‌دهد تا از فاصله‌ای امن تصمیمات فوری و دقیق بگیرید.

WipFrag Tablet Photo Colourised 1
منابع آموزشی

آموزش‌های تصویری

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x