Studio EM

مدل‌سازی و تحلیل بررسی زمین‌شناسی

تجزیه و تحلیل زمین‌شناسی

تجزیه و تحلیل زمین‌شناسی

تجزیه و تحلیل آماری سریع و در حین اجرا با هیستوگرام های بصری و نمودارهای پراکندگی.

مدل‌سازی بلوک و solid به طور سریع و انعطاف‌پذیر

مدل‌سازی بلوک و solid به طور سریع و انعطاف‌پذیر

ابزارهای انعطاف‌پذیری که امکان ایجاد wireframe solid یا surface، ایجاد سریع مدل‌های حجمی و تخمین عیار اولیه را فراهم می‌کنند.

عملکردهای کامل پلات گرفتن

عملکردهای کامل پلات گرفتن

پلات‌های سکشن، پلن، لاگ‌های استریپ، گزارش‌ها و نمایش‌های جامع سه بعدی را تولید کنید

Studio EM

مدل‌سازی و تحلیل بررسی زمین‌شناسی

 

Studio EM متناسب با پاسخگویی به نیازهای زمین‌شناسان اکتشافی ساخته شده است. با بهره‌گیری از فناوری پایه‌ی بسیار موفق نرم‌افزارهای سری Studio که متعلق به Datamine است، Studio EM دارای قابلیت‌هایی شامل ویرایش نقطه‌ای و رشته‌ای، ایجاد wireframe، مدل‌سازی بلوکی اولیه و عملکرد تخمین می‌باشد و همچنین توانایی متصل شدن به پایگاه داده‌های گمانه‌های موجود به صورت پویا مانند MapInfo Discover GIS را دارد.

این نرم‌افزار با استفاده از ابزارهای پویا برای طراحی گمانه‌ها و برنامه‌ریزی برای انجام عملیات حفاری، از توابع داخلی برای مدل‌سازی ضمنی جهت تولید سریع پوسته‌های عیار حد و wireframe های سنگ‌شناسی برخوردار است. پیچیدگی‌های تجزیه و تحلیل قبلی خود را با تحلیل آماری سریع و در حین اجرا، با هیستوگرام و نمودارهای پراکندگی که به شما امکان می‌دهد بین هیستوگرام و داده‌های نمونه به طور پویا ارتباط برقرار کنید، حل کنید. Studio EM در عین سازگاری با بسیاری از پکیج‌های نرم‌افزاری دیگر، بهترین راه‌حل تجزیه و تحلیل زمین‌شناسی برای افزایش بهره‌وری و کارایی در سایت معدن می‌باشد.

ویژگی‌ها و مزایای اصلی

Studio EM Contouring Functionality 1

توابع کانتورینگ

Studio EM دارای دستورات یکپارچه‌ای است که می‌تواند برای تولید کانتور از نقاط ورودی و داده‌های گمانه‌ها استفاده کند. رشته‌های کانتور، سطح و شبکه خود را با استفاده از یک الگوریتم polynomial trend surface  تولید کنید.

Studio EM Drillhole Database Dynamic Link 1

ادغام

Studio EM می‌تواند با مجموعه‌ای از فرمت‌های داده موجود از جمله توانایی اتصال پویا به یک پایگاه داده گمانه برای به روزرسانی‌های در لحظه، ادغام شود.

Studio EM Point Cloud

قابلیت ورود مستقیم لیدار

پشتیبانی از چندین فرمت ابر نقطه‌ای. قابلیت declustering داده‌های مبتنی بر شبکه یا نسبت، در هنگام وارد شدن داده برای تسریع و مدیریت کارامد حافظه.

Studio EM Geological Modelling 1

مدل‌سازی بلوک و Wireframe

ابزارهای مشهور مدل‌سازی زمین‌شناسی برای ایجاد سریع مدل‌های دقیق حجمی و انجام تخمین عیار اولیه. گزینه‌ای انعطاف‌پذیر برای ایجاد دستی یا خودکار wireframe solids/surfaces  برای نشان دادن ویژگی‌های زمین‌شناسی.

Drillhole Planning Tool 1

برنامه‌ریز گمانه

گمانه‌ها با یک رابط کاربری ساده برای تعیین موقعیت دهانه گمانه، مکان نهایی با پشتیبانی از شیب، عمق، بیرینگ، انحراف و پارامترهای lift قابل برنامه‌ریزی هستند.

Studio EM 1

پشتیبانی از تصویر

تصاویر زمینی را به راحتی از فرمت‌های‌های مختلف وارد کرده و مشاهده کنید تا آن‌ها را به عنوان تصاویر مسطح قرار دهید و یا متناسب با داده‌های توپوگرافی موجود فیت کنید.

با Datamine Studio آشنایی ندارید؟ ببینید چرا کاربران فکر می‌کنند محصولات استودیوی ما قابل اعتمادترین و پرکاربردترین راه حل در صنعت هستند.

اسکات دونهام درباره تجربه خود با Datamine Studio صحبت می‌کند

نرم‌افزار مرتبط

Studio RM

Studio RM تنها نرم‌افزاری است که به طور خاص برای مطابقت با روند کار ارزیابی منابع و ذخیره طراحی شده است. این نرم‌افزار حاوی قابل اعتمادترین الگوریتم‌ها و تکنیک‌های پیشرفته زمین‌آماری در جهان است که توسط یک رابط کاربری بصری ساده و قابل دسترسی فراهم شده است. Studio RM فرایندهای قابل اطمینان و قابل تکرار برای تولید گزارش‌های قابل اعتماد منابع و ذخیره مطابق با استانداردهای درخواست شده توسط JORC ،SAMREC ،NI 43-101 و Guide 7 فراهم کرده است.

Studio RM Overview Video Screenshot
منابع آموزشی

آموزش‌های تصویری

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا