Aegis

حفاری و انفجار معادن زیرزمینی

Troy Williams Aegis Interview Screenshot Side Cropped
فرایندهای حفاری و انفجار زیرزمینی خودکار

فرایندهای حفاری و انفجار زیرزمینی خودکار

فرایندهای خودکار که به شما امکان می‌دهد به سرعت طرح‌های مختلف ring و الگوهای شارژ را برای ارزیابی تفاوت در هزینه، رقت و شکست ایجاد کنید.

کاهش هزینه‌ها و بهبود نتایج

کاهش هزینه‌ها و بهبود نتایج

Aegis Analyzer ابزارهای زیادی را برای بهبود نتایج انفجار و کاهش هزینه‌ها تهیه کرده است.

نرم‌افزار کاملا یکپارچه

نرم‌افزار کاملا یکپارچه

اتصال یکپارچه منابع داده‌ها با نرم‌افزار برنامه‌ریزی معدن Studio UG و موتور مشترک برای ارزیابی زمین‌شناسی

Aegis

نرم‌افزار حفاری و انفجار زیرزمینی چند منظوره

نسل بعدی در نرم‌افزار انفجار زیرزمینی. Aegis راه‌حل نهایی برای فراهم کردن طراحی اتوماتیک و تعاملی حفاری و انفجار زیرزمینی است. این سیستم چندمنظوره به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت سناریوهای مختلف را مقایسه کرده و طرح‌های حلقه‌ای (ring)، طرح‌های شارژ و شیت‌های طراحی انفجار را به صورت کاغذی، یا مستقیماً برای دستگاه‌های حفاری سازگار با استفاده از IREDES تولید کنند. Aegis حتی طرح حلقه‌ای و شارژ را برای دستیابی به خردایش مطلوب و کاهش هزینه‌ها بهینه می‌کند. سایر ویژگی‌های کلیدی که این نرم‌افزار را به عنوان نهایی‌ترین نرم‌افزار طراحی انفجار زیرزمینی تبدیل کرده است، توانایی آن در تنظیم اتوماتیک کل سینه کار در عرض چند ثانیه، انعطاف‌پذیری خارق‌العاده آن برای تنظیم راحت طرح‌ها، چند حلقه یا چال‌ها و شارژ جداگانه و همچنین ویرایشگر Drop Raise است که اجازه می‌دهد تا افزایش شکاف‌ها، طراحی، ترتیب یابی و وارد طراحی حفاری شود. این ویژگی در میان بسیاری از ویژگی‌ها و مزایای دیگر، AEGIS را به ابزاری ضروری برای هر متخصص انفجار زیرزمینی تبدیل می‌کند.

Aegis Designer 1

AEGIS Designer

AEGIS Designer یک محصول مستقل است که به طور خودکار تمام چال‌های حفاری را برای یک سینه کار به سرعت و با دقت تولید می‌کند. تمام کاری که کاربر باید انجام دهد این است که فضاهای خالی موجود، ارتباطات زمین‌شناسی و طراحی اختیاری سینه کار را تعریف کند، سپس burden و spacing را تنظیم کند – یک طرح به طور خودکار در چند ثانیه ایجاد می‌شود. برخلاف نرم‌افزار سنتی انفجار زیرزمینی که وقتی کاربر burden یا spacing را تنظیم می‌کرد او را ملزم به شروع طراحی از نقطه‌ی اول می‌کردند، AEGIS Designer بلافاصله طرح را با استفاده از مقادیر جدید ایجاد می‌کند. کاهش این فرایند خسته کننده باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود و همچنین به شما انعطاف بیشتری در طراحی حلقه‌ها در چهار نمای – پلان، سکشن، طولی و سه بعدی به طور همزمان می‌دهد – دیگر هرگز جزئیات مهم را از دست نخواهید داد.

سریع و قابل تکرار

سریع و قابل تکرار

فرایندهای خودکار که با پارامترهای ورودی کاربر تنظیم شده‌اند، طراحی‌های سازگار با استانداردهای سایت را ارائه می‌دهند.

مقایسه سناریوها

مقایسه سناریوها

طرح‌های مختلف ring و الگوهای شارژ را به سرعت تولید کنید.

راه‌حل کاملاً یکپارچه

راه‌حل کاملاً یکپارچه

اتصال یکپارچه منابع داده‌ها با نرم‌افزار برنامه‌ریزی معدن Studio UG و موتور مشترک برای ارزیابی زمین‌شناسی

AEGIS Analyser

AEGIS Analyser ابزارهای پیشرفته شبیه‌سازی و مدل‌سازی انفجار را برای مهندسان معادن زیرزمینی که سرمایه مهمی در بهینه‌سازی عملیات انفجار هستند. فراهم می‌کند. این شامل ویژگی‌هایی از جمله پیش‌بینی حد شکست، تجزیه و تحلیل اختلاط انفجار و موارد دیگر است

  • با استفاده از الگوریتم‌های انفجار Klein, Holmberg-Persson یا Liu-Katsabanis، حد مجاز شکست را تخمین بزنید و کالیبره کنید.
  • برای هر سناریو‌ی انفجار، تحلیل جامع هزینه‌ی اصول اولیه را انجام دهید.
  • سناریوها را از نظر هزینه و پیش‌بینی انفجار، برای بهینه‌سازی استراتژی انفجار و بهبود عملکرد mine-to-mill مقایسه کنید.
  • بررسی پایش حفر (CMS) می‌تواند مدل شبیه‌سازی انفجار را کالیبره کند که سپس می‌تواند برای پیش‌بینی شکست نهایی حفاری استفاده شود. همچنین اگر ویژگی‌های خردایش انواع سنگ‌ها مشخص باشد و میزان خرده سنگ‌های ریز و بیش از حد بزرگ پیش‎‌بینی شده، مشخص باشند، به مهندس انفجار اجازه می‌دهد تا طرح انفجار را برای نتایج مطلوب، اصلاح و بهبود بخشد...
Aegis Analyser North Mine Sequence Colourised 1

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار

AEGIS Break Analyser

یک تکنولوژی نوآورانه برای مدل انفجار جدید و هیجان انگیز – AEGIS Break Analyzer با استفاده از اطلاعات واحد عملیات و روش انعکاس تنش در رابطه با چاشنی‌های الکترونیکی برای طراحی الگوهای حلقه‌ای که می‌تواند عملیات انفجار زیرزمینی را به عملیات خردایش اولیه تبدیل کند.

منابع آموزشی

آموزش‌های تصویری

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا